کشف لاشه MH370 در ماداگاسکار +تصاویر

lokomotive ghatar.com ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ دیدگاه ۸۴۰

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان خبر داد که لاشه هواپیمایی پرواز شماره ۳۷۰ هواپیمایی مالزی که سال قبل مفقود شده بود، در سواحل ماداگاسکار پیدا شده است.

خبرآنلاین: لاشه هواپیمایی بوئینگ ۷۷۷ پرواز شماره ۳۷۰ هواپیمایی مالزی که سال قبل مفقود شده بود، در سواحل ماداگاسکار پیدا شده است.
 

کشف لاشه MH370

از سوی دیگر خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز از قول مقامات آمریکایی خبر داد که تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که قطعات پیدا شده متعلق به یک هواپیمای متعلق به بوئینگ است.
 
کشف لاشه MH370

کارشناس سی‌ان‌ان در گزارش خود تصریح کرد که هواپیما احتمالا در فاصله ۲۶۴۷ مایلی محلی که لاشه پیدا شده سقوط کرده است و لاشه مذکور این فاصله را با جریان آبی اقیانوس هند طی کرد و به سمت غرب حرکت کرده و دیگر قطعات هواپیما نیز با جریان آبی اقیانوس هند در سطح وسیعی از این اقیانوس انتقال یافته است.
 
کشف لاشه MH370

پرواز ۳۷۰ هواپیمایی مالزی (MH370) پرواز یک هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ بود که در مارس سال ۲۰۱۴ از کوالالامپور با ۲۳۹ مسافر تبعهٔ ۱۴ کشور گوناگون عازم پکن شد اما هرگز به مقصد نرسید و به دلایل نامعلوم پس از تغییر مسیر، تماس آن با رادار قطع و ناپدید شد.
 
کشف لاشه MH370

عملیاتی بین‌المللی برای پیدا کردن این هواپیما با مشارکت ۲۶ کشور که بزرگ‌ترین عملیات جستجو در جهان بود از خلیج تایلند و دریای جنوبی چین تا تنگه مالاکا و دریای آندامانو را در بر می‌گرفت ولی این جستجوها در سطح و کف اقیانوس با زیر دریایی‌های بدون سرنشین نتیجه‌ای نداشت.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx