aidin techshot.ir ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ دیدگاه ۱۰۰

خرید گوشی هوشمند جدید هیجان انگیز است، ولی مشکلاتی را هم به همراه دارد. از جمله این مشکلات، انتقال فایل ها و تنظیمات از گوشی قبلی به گوشی جدید است. اما به لطف اپلیکیشن های اندرویدی که به همین منظور تولید شده اند دیگر نیازی نیست نگران انجام این کار باشید. در ادامه به بررسی چگونگی انتقال فایل ها و برنامه ها از یک گوشی به گوشی دیگر خواهیم پرداخت. با تک شات همراه باشید.

مخاطبین را چطور انتقال دهیم

گوشی های هوشمند امروزی علیرغم همه امکانات جانبی که دارند ولی همچنان کاربرد اصلی آنها برقراری ارتباط تلفنی است. به همین دلیل حفظ فهرست مخاطبین از اهمیت بالایی برخوردار است. به این منظور وارد این مسیر شوید: Settings، سپس Account، سپس Google و در نهایت گزینه Contacts Sync را فعال کنید. این یکی از بهترین راه ها برای حفاظت بلندمدت از اطلاعات است. همچنین از امنیت بالایی نیز برخوردار است و می توان روی هر دستگاهی به آن دسترسی داشت.
راه دیگر، انتقال مخاطبین به کارت حافظه SD است. کافی است در قسمت Contacts، گزینه Export را انتخاب کنید. البته به یاد داشته باشید که اگر از قبل مخاطبی را روی کارت حافظه SD ذخیره کرده باشید، با انجام این کار شماره هر شخص دو بار ذخیره می شود.
همچنین به یاد داشته باشید که سیم کارت ها نیز قابلیت ذخیره سازی مخاطبین را دارند پس می توانید فهرست موردنظر خود را روی سیم کارت تان هم کپی کنید و از آن در گوشی جدید خود استفاده کنید.

  چرا کریس رونالدو برای فرزندش موبایل نخرید؟!

پیامک ها را چطور انتقال دهیم

اگر هنوز هم از پیامک استفاده می کنید و دوست دارید پیام های قدیمی را در گوشی جدید خود نیز به همراه داشته باشید، می توانید از برنامه SMS Backup and restore استفاده کنید. این اپلیکیشن رایگان همان کاری را می کند که مدنظر شما است. می توانید نسخه پشتیبان تهیه شده توسط این برنامه را از طریق ایمیل یا بلوتوث به گوشی جدید منتقل کنید سپس آن را روی دستگاه جدید بکار بگیرید.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx