aidin techshot.ir ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ دیدگاه ۱۵۳

این روزها، بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند از محصولات اپل و به خصوص گوشی های آیفون این شرکت استفاده می کنند و علی رغم آن که ممکن است از کاربران چندین ساله این گوشی ها باشند، اما ممکن است هنوز هم از برخی ویژگی ها و قابلیت های آن بی خبر باشند.

در ادامه قصد داریم تا به برخی از این قابلیت های کمتر شناخته شده در آیفون ها اشاره کنیم و قبل از شروع باید بگوییم که برخی از ویژگی ها تنها در نسخه iOS 8 و یا بالاتر و برخی نیز در iOS 9 و بالاتر وجود دارند. با تک شات همراه باشید.

۱٫ پاسخ دادن به پیام ها بدون بازکردن قفل گوشی

برای این کار شما می توانید با پایین آوردن کشوی اعلان ها (نوتیفیکیشن) و کشیدن پیام به سمت چپ و در نهایت زدن گزینه Reply به آنها پاسخ دهید.

  صفحه نمایش خارق العاده اپل برای افراد عینکی

۲٫ پاسخ دادن به پیام در حین کار با یک اپلیکیشن

اگر شما در حال کار با یک اپلیکیشن هستید و ناگهان پیامی برایتان می آید، می توانید با پایین کشیدن صفحه از بالا و مشاهده کشوی اعلان ها، همان فرآیندی را که در مورد قبلی اشاره کردیم دنبال کنید و به پیام جواب دهید.

۳٫ مشاهده پرمصرف ترین اپلیکیشن ها

برای دانستن این موضوع که چه اپلیکیشن هایی بیشترین میزان از باتری گوشی تان را مصرف می کنند، کافیست دستور زیر را دنبال کنید و لیست اپ های پرمصرف را مشاهده کنید.

۴٫ مشاهده تمامی تصاویری که یک شخص برایتان ارسال کرده است، یا برعکس

برای این که بتوانید تمامی تصاویر و یا ویدیوهایی را که برای دوستان خود ارسال کرده اید و یا برعکس را به صورت یک جا مشاهده کنید، می بایست ابتدا پیام مورد نظر را از میان اپلیکیشن Massages باز کنید و بر روی گزینه Details که در قسمت بالا و سمت راست جای گرفته است، ضربه بزنید.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  عکس/ میز یک نماینده مجلس انقلابی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx