aidin techshot.ir ۰۴ تیر ۱۳۹۵ دیدگاه ۹۲

همانطور که می دانید فقط چند ماه تا معرفی رسمی نسل بعدی آیفون، که انتظار می رود آیفون ۷ نامیده شود باقی مانده است. این اواخر نیز شایعات متعددی در خصوص این اسمارت فون شنیده ایم. اما در بین این شایعات هیچ اشاره ای به قیمت یا مشخصات حافظه داخلی آن نشده بود. اما اخباری که به تازگی منتشر شده سرنخ هایی هم در این خصوص در اختیارمان قرار می دهد. با تک شات همراه باشید.

این اطلاعات از منبعی در شبکه اجتماعی چینی، Weibo، به دست آمده که در گذشته صحت اخبار آن ثابت شده است. جالب اینکه به نظر می رسد اپل بالاخره فریاد کاربران خود را شنیده و مدل پایه آیفون ۷ را با ظرفیت حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت عرضه می کند. حالا تعجب آور این است که آیفون ۷ با ظرفیت های ۳۲، ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می شود، در حالیکه آیفون ۷Plus و آیفون ۷Pro در مدل هایی با ظرفیت حافظه ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت ارایه می شوند. با این حساب خبر جالب دیگر این است که مدلی به نام iPhone Pro هم به این سری افزوده خواهد شد، گرچه هنوز مشخص نیست که وجه تمایز این مدل از دو مدل دیگر چیست.

  چرا کریس رونالدو برای فرزندش موبایل نخرید؟!

در خصوص قیمت هم باید گفت که طبق جدول زیر قیمت ها کمابیش مشابه آیفون ۶s و ۶sPlus هستند، فقط قیمت در خصوص نسخه ۲۵۶ گیگابایتی کمی بیشتر است. اگر این خبرها صحت داشته باشند آیفون ۷Pro با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار عرضه می شود که البته به نظر خیلی زیاد است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx