aidin techshot.ir ۰۶ تیر ۱۳۹۵ دیدگاه ۱۰۶

زمانی که شرکت کم نام و نشان رینگینگ بلز از تصمیم خود برای عرضه اسمارت فونی ۴ دلاری به نام Freedom 251 خبر داد بسیاری از کاربران و همچنین کارشناسان دنیای فناوری، نه تنها این خبر را باور نکردند بلکه این کمپانی را به دروغ گویی و فریبکاری متهم کردند. با تک شات همراه باشید.

حتی کار به جایی رسید که به دستور مقامات قضایی، پلیس کشور هند تحقیقات خود را در خصوص درستی و یا نادرستی این ادعا آغاز کرد و اخیراً نیز یکی از رهبران سیاسی این کشور، شکایت خود را از این کمپانی در خصوص نقض قوانین مربوط به حوزه فناوری اطلاعات، تسلیم دادگاه کرده است.

علی رغم تردید کاربران و تحقیقات پلیس، این شرکت هرگز دست از تلاش نکشید و به راه خود ادامه داد و توانست چیزی حدود ۷۰ میلیون درخواست را از سوی کاربران برای خرید این گوشی دریافت کند.

  دکمه مخفی آیفون کجاست؟

این اسمارت فون که به نوعی می توان آن را ارزان ترین گوشی هوشمند جهان نامیدو از لحاظ طراحی شباهت زیادی به گوشی Ikon 4 شرکت چینی Adcom دارد، قرار است در پایان ماه میلادی جاری یعنی ۳۰ ژوئن به دست علاقه مندان برسد.

این شرکت در جدیدترین اظهارات خود اعلام کرد که تولید ۲٫۵ میلیون گوشی را در دستور کار خود قرار داده است که به گفته مدیرعامل این شرکت، حدود ۲۰۰ هزار دستگاه از این گوشی ها برای آن هایی که ثبت نام کرده اند ارسال خواهد شد.

مدیرعامل رینگینگ بلز در ادامه افزود که پس از به پایان رسیدن مرحله اول ارسال گوشی ها، مرحله دوم با فاصله زمانی تقریباً یک ماهه آغاز خواهد شد و در این مدت، سایر علاقه مندان نیز می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  چرا کریس رونالدو برای فرزندش موبایل نخرید؟!

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx