سوتی فدراسیون فوتبال ایران در تقاضا از فیفا

lokomotive ghatar.com ۲۴ مهر ۱۳۹۵ دیدگاه ۴۸۹

بعد از حاشیه ها و سر و صداهایی که به خاطر برگزاری بازی ایران و کره در عصر تاسورا به وجود آمد، یک دفعه این بحث مطرح شد که بازی برگشت تیم ملی مقابل ازبکستان، شب قدر برگزار می شود. فدراسیون فوتبال هم که دوست نداشت دوباره هدف انتقادات جریان های مختلف قرار بگیرد دست به کار شده تا هر طور شده تاریخ این بازی را عوض کند و حتی برای این کار دست به دامان وزارت امور خارجه هم شد.


حتما در جریان هستید که بازی برگشت ایران و اربکستان قرار است غروب سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۹۶ در ورزشگاه آزادی برگزار شود؛ تاریخی که با ۱۸رمضان یعنی شب ضربت خوردن امام اول شیعیان و البته یکی از شب‌های قدر مصادف شده است.
 
در همین راستا فدراسیون فوتبال که اصلا تجربه خوبی در زمینه فشارهای مربوط به برگزاری بازی با کره‌جنوبی در روز تاسوعا نداشت، از همین حالا نامه‌ای به فیفا فرستاده تا شاید بتواند تاریخ مسابقه با ازبکستان را تغییر بدهد.
 
بدیهی است که امکان جا به جایی گسترده تاریخ بازی وجود ندارد و اگر هم فیفا با درخواست ایران موافقت کند، تغییر احتمالی بازی نهایتا ۲۴ ساعته خواهد بود.
 
اما نکته بسیار مهمی که در این میان وجود دارد و مغفول مانده آن است که هنوز روز اول ماه رمضان مشخص نیست و ممکن است آنچه الان در تقویم سال آینده به چشم می‌خورد، دقیق نباشد و با ۲۴ ساعت تغییر همراه شود.
 
حالا بیایید فرض کنیم فیفا بازی را یک روز عقب بیندازد و بعد روز اول ماه رمضان هم ۲۴ ساعت از چیزی که الان پیش‌بینی می‌شود دیرتر باشد. به این ترتیب ممکن است بازی به خودی خود در شب قدر نباشد، اما ما با درخواست تغییرمان، بازی را مصادف با شب قدر کنیم!

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  ویدیو/سوتی خنده‌دار مجری تلویزیون درباره هندبال زنان/یوسفی هم خیابانی شد!

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx