سانسور دروازه بان تیم ملی ساحلی در برنامه علی ضیا به خاطر موهای بلندش! (+عکس)

didi ghatar.com ۱۷ آبان ۱۳۹۵ (۲) دیدگاه ۸۴۸

علی‌رغم اعلام قبلی پیمان حسینی بازیکن فوتبال ساحلی اهل ایران و دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اجازه حضور در برنامه علی ضیاء را پیدا نکرد.

رقابت‌های فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای در حالی به پایان رسید که در مراسم معرفی برترین‌های این دوره از رقابت‌ها، پیمان حسینی، دروازه‌بان تیم ملی کشورمان لوح یادبود برترین دروازه‌بان این تورنمنت را از دست مسئولان برگزاری مسابقات دریافت کرد.
 
علی ضیاء مجری «فرمول یک» نیز از حسینی دعوت کرده بود با حضور در برنامه، درباره این رقابت‌ها و حضور چشمگیری که به دریافت عنوان برترین دروازه بانی منجر شد سخن بگوید.
 
او امروز در برنامه‌اش از ابتدا نوید آمدن حسینی در بخش‌های پایانی برنامه را داد و دقایقی مانده به ساعت ۸ در حالی که جایزه طلایی حسینی را در دست داشت، اعلام کرد تا ثانیه‌های دیگر میزبان او خواهد بود.
 
اما این اتفاق رخ نداد و ضیاء بیان کرد به دلیلی که امکان اعلام آن روی آنتن را ندارد، حسینی که نیمه شب پرواز او در ایران به زمین نشسته و از ۶ صبح به استودیو آمده، امکان حضور روی آنتن زنده را ندارد و برنامه را به پایان برد.
 
به گزارش فارس، اخبار غیررسمی حکایت از این دارد که موهای بلند حسینی باعث شده تا مدیران شبکه اجازه حضور او در جلوی دوربین را ندهند.اتفاقی که برای اولین بار در تلویزیون افتاده است.
 

برنامه فرمول یک علی ضیا

«فرمول یک» که ششمین قسمت خود با اجرای ضیاء را پشت سر می‌گذاشت تا به حال خبرساز بوده و حال مخاطبان شاهد سانسور در این برنامه بوده‌اند.
 
منبع: فارس

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  عکس/واکنش سام درخشانی به تاخیر در پخش قسمت جدید «جوکر»

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
2
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx