قتل زن صیغه‌ای در خانه اجاره‌ای

lokomotive ghatar.com ۲۲ آبان ۱۳۹۵ یک دیدگاه ۶۱۴

مرگ مشکوک زن جوان صیغه‌ای در خانه‌اش پرونده تازه‌ای است که روی میز بازپرس جنایی قرار گرفت .

به گزارش همشهری، ساعت ۱۶ عصر روز چهارشنبه ۱۹ آبان ماه قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو از مرگ مشکوک زن جوانی با خبر و همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد.
 
تیم جنایی در نخستین گام در محل حادثه که یک آپارتمان مسکونی در حوالی خیابان سی‌متری نیروهوایی بود با جسد بی‌جان زن ۳۹ ساله‌ای به نام فرزانه روبه‌رو شدند که کنار تختش خون‌آلوده افتاده بود. صورت زن جوان و دهانش خونی بود که نشان می‌داد وی در درگیری با فرد یا افرادی به پرتگاه مرگ رفته است.
 
همچنین مشخص شد این حادثه را شوهر صیغه‌ای فرزانه به مأموران پلیس خبر داده است. بنابراین مأموران ابتدا از وی تحقیق کردند.
 
مرد میانسال گفت: من زن و بچه دارم تا اینکه دو سال قبل با فرزانه آشنا شدم و او را صیغه کردم. سپس این خانه را برای او اجاره کردم. فرزانه شاغل نبود و خانه‌داری می‌کرد و من خرج زندگی او را می‌دادم. من معمولاً هر روز بعد از تعطیلی محل کارم به فرزانه سر می‌زدم و بعد شب پیش زن اولی‌ام می‌رفتم. روز قبل ناهار را با فرزانه خوردم تا اینکه ساعتی قبل پس از تعطیلی محل کارم به خانه فرزانه آمدم که با این صحنه روبه‌رو شدم.
 
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد به دستور قاضی منافی‌آذر برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  انتقام گیری عجیب از گنده لات محله با اتهام قتل زن جوان

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx