باید برای ازدواج با زن شوهردار، همسرش را از سر راه بر می داشتم!

lokomotive ghatar.com ۱۵ آذر ۱۳۹۵ دیدگاه ۵۴۴

مردی که برای تداوم ارتباط با زن شوهردار، شوهرش را به قتل رسانده بود به قصاص محکوم شد.


۲۳ اسفند سال ۹۱ این جنایت به پلیس و بازپرس جنایی شهرستان سیاهکل اعلام شد. بررسی‌ها نشان داد، مقتول مرد ۳۰ ساله و نگهبان گل‌فروشی بوده که بعد از خروج از خانه به قتل رسیده بود.
 
همسر این مرد پس از اطلاع از قتل گفت: شوهرم برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. نمی‌دانم چه کسی او را کشته است.
ماموران به همسر مقتول مشکوک شده و با بررسی ارتباطات او متوجه شدند زن جوان با مردی متاهل ارتباط پنهانی دارد.
 
این مرد دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف و اظهار کرد: مدتی قبل با زن جوان آشنا شده و ارتباط پنهانی ما شکل گرفت. برای این که بتوانم با زن جوان ازدواج کنم باید شوهر او را از سر راه برمی‌داشتم. روز جنایت زن مقتول با من تماس گرفت و خروج همسرش را از خانه اطلاع داد. من هم در مسیر مرد جوان قرار گرفته و از او خواستم همسرش را طلاق دهد تا من با او ازدواج کنم. او قبول نکرد، به‌همین خاطر مجبور به قتلش شدم. از کار خود پشیمانم. من با این ارتباط زندگی خودم را خراب کرده و مردی را کشتم.
 
همسر مقتول هم گفت: شوهرم به من توجهی نمی کرد و به نیازهایم نیز توجهی نداشت و فقط به کار خود اهمیت می داد به همین خاطر با قاتل دوست شدم. قرار بود بعد از قتل شوهرم من به عنوان همسر دوم با این مرد ازدواج کنم. فکر نمی‌کردم راز این جنایت فاش شود و دستگیر شوم.
پس از محاکمه متهمان در دادگاه کیفری استان گیلان قاتل به قصاص و صد ضربه شلاق و همسر مقتول هم به ۱۵ سال زندان و تحمل صد ضربه شلاق محکوم شدند که حکم در دیوان عالی کشور تائید شد.
 
منبع: رکنا

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  رپر سرشناس به قتل رسید!

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx