عکس / مخدوش کردن سردر سینماهای نمایش دهنده «سلام بمبئی»

didi ghatar.com ۱۹ دی ۱۳۹۵ یک دیدگاه ۱۷۳۵

سازندگان فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به مخدوش کردن برخی از سردر سالن‌های نمایش دهنده این فیلم سینمایی واکنش نشان دادند.


در روزهای اخیر سردر برخی از سالن‌های نمایش دهنده فیلم سینمایی «سلام بمبئی» با پاشیدن رنگ مخدوش شده است که این اتفاق واکنش مدیریت روابط عمومی شرکت فیلمیران، شرکت پخش فیلم را به همراه داشته است.
 
سلام بمبئی
 
متنی که از سوی روابط عمومی شرکت پخش فیلم، انتشار یافته به این شرح است:
 
فیلم سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمدپور و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی از تاریخ دهم آذر ماه با دریافت پروانه نمایش ، اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرد و توانست از فروش خوب و قابل توجهی در این مدت برخوردار شود.
 
در چند روز اخیر گزارش هایی مبنی بر پاشیدن رنگ بر روی سردر چند سینمای نمایش دهنده سلام بمبئی به فیلمیران اعلام شد ، ظاهرا افرادی سعی در مخدوش کردن سردر سینماها را داشتند.
 
در این راستا روابط عمومی فیلمیران اعلام می کند فیلم سلام بمبئی به صورت کاملا قانونی و پس از طی مراحل لازم اکران خود را آغاز کرده است و فروش بسیار خوب فیلم نشان دهنده آن است که توانسته مخاطب خودش را پیدا کند و اینگونه رفتارهای نامناسب از سوی هر شخصی که سعی در نشان دادن اعتراض و یا جلوگیری از ادامه نمایش فیلم را داشته باشند به هر دلیلی ناپسند است.
کما اینکه هر فیلمی به ذائقه و طبع طیف خاصی تهیه می شود و بدیهی است که همه فیلم ها به مذاق ما خوش نیاید. بنابراین اگر بنا باشد با اکران هر فیلم معترضینش به خود اجازه دهند اینگونه نارضایتی خود را بروز دهند که دیگر نباید فیلمی ساخته شود و نه فیلمی به اکران درآید.
 
فروش خوب فیلم هایی امثال سلام بمبئی سبب رونق بخشیدن و جان دادن به سینمای ایران است و چنانچه اشخاصی که بدین شکل رفتارهای نابه هنجار از خود نشان می دهند گمان می کنند می توانند باعث شوند که سینمای ایران از رونق بیفتد و یا حتی ذره ای در فروش فیلم ها تاثیر گذار باشند قطعا اشتباه بزرگی می کنند.
 
هر گونه اعتراضی جایگاه خودش را دارد که طبعا می توان از آن مسیر پیگیری شود.
 
منبع: خبرگزاری خبرآنلاین

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  واکنش مهراب قاسم‌خانی به شکایت طلاب +عکس

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx