جدیدترین عکس های سریال پایتخت ۵

baran ghatar.com ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ دیدگاه ۳۲۳۳

سریال پایتخت در این یک ماه اخیر در چند لوکیشن اصلی در استان مازندران از جمله شیرگاه( خانه نقی، خانه ارسطو، رودخانه، مسجد، آرایشگاه و...) ، بابل کنار، قائم شهر، ساری و ...تصویر برداری داشته اند و طبق برنامه ١٠ روز دیگر کار در شمال کشور ادامه خواهد داشت.


سریال پایتخت 5
 
الهام غفوری تهیه کننده سریال پایتخت گفت:تا امروز ٢۵ درصد از کل سریال تصویربرداری شده است و حدود یک هفته تا ١٠ روز دیگر در شمال کشور کار خواهیم کرد و بعد از آن با یک پیش تولید کوتاه مدت اقدام به بازسازی لوکیشن های خارجی درداخل کشورخواهیم کرد و سپس بخش هایی را که در کشور خودمان شرایط بازسازی اش وجود ندارد خارج از کشور تصویربرداری خواهیم کرد.
 
سریال پایتخت 5
 
تهیه کننده پایتخت در خصوص اضافه شدن بازیگران جدید گفت قطعا چند بازیگر اصلی در ادامه و بر اساس فیلمنامه به ما اضافه خواهند شد.
 
سریال پایتخت 5
 
غفوری درباره بدلکار سریال پایتخت امیر حسین خنجری هم گفت این اتفاق همه اعضای خانواده پایتخت را نگران و متاثر کرد خدا رو شکر که لطف خدا شامل حال مان شد و این حادثه به خیر گذشت. آقای خنجری تحت درمان هستند و الحمدالله حال عمومی شان خوب است. قطعا تا پایان مراحل درمان کنار او خواهیم بود.
 
سریال پایتخت 5 
سریال پایتخت 5 
سریال پایتخت 5 
بازیگران:محسن تنابنده،احمدمهرانفر،علیرضا خمسه،ریما رامین فر،نسرین نصرتی،هومن حاrجی عبدالهی،بهرام افشاری،ساراونیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی و…

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  جنجال سریال جزیره؛ مرز‌های توهین به شعور مخاطب جابه جا شد!

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx