sergio howcanu.com ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ دیدگاه ۱۶۰

کم کم به فصول گرم و پر تابش سال نزدیک می شویم و استفاده از عینک های آفتابی یک امر بدیهی است که جدای از اینکه به زیبایی و ظاهر شما کمک می کند وظیفه مهم تری بر دوش این عینک آفتابی نهاده شده است که آن ها محافظت از چشم شما در برابر اشعه های مضرخورشید است. اما اگر شما در خرید این عینک ها دقت نکنید نتنها از چشم خود محافظت نکرده اید بلکه با خرید عینک آفتابی بی کیفیت به چشمان خود هم آسیب خواهید رساند. پس برای تشخیص عینک با کیفیت از نوع تقلبی و بی کیفیت با به “هاو کن یو” یا “چگونه می توانید” همراه باشید.
همانطور که می دانید برند های معروفی سازنده عینک های آفتابی هستند که از سمت دیگر، کپی ها و محصولات تقلبی آن ها هم به وفور یافت می شود. در هاو کن یو هم به نحوه شناخت عینک با کیفیت به صورت عمومی و معمول می پردازیم و هم نحوه تشخیص یک برند معروف سازنده عینک آفتابی از نوع تقلبی اش را بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

  واکنش تند و جنجالی آذری جهرمی به نماینده مجلس +عکس

اشعه ماوراء بنفش که برای چشم مضر است و از جانب خورشید ساطع می شود دارای ۲ طیف است که با نام های UVB و UVA می باشند که اشعه یو وی بی از لایه های جوی عبور و می تواند به پوست و چشم آسیب برساند. اگر تماس چشم با این اشعه مداوم باشد می تواند باعث مشکلات عدیدی برای چشم شما و گاها صدمات جبران نا پذیری شود. وظیفه عینک های آفتابی جذب این اشعه مضر و محافظت از چشمان شماست که هر چقدر عدسی عینک مقدار بالا تری اشعه را جذب کند با کیفیت تر است. مقدار قابل قبول برای یک عینک، یو وی بالای ۹۵درصد است و کمتر از آن برای یک عینک آفتابی قابل قبول نیست. پس…

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  واکنش تند و جنجالی آذری جهرمی به نماینده مجلس +عکس

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx