خرید بلیط هواپیما؛ ارزان،‌ آسان، سریع

lokomotive ghatar.com ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ دیدگاه ۴۱۲

خدمات اینترنتی رزرو و خرید بلیط هواپیما به شما اجازه می‌دهند که درعرض چند دقیقه و با چند کلیک کوچک، به سفر رویایی خود بروید، آن هم بدون این که گرما یا سرمای هوا، ترافیک سنگین و خیلی مشکلات دیگر را تحمل کنید. کافیست یک سایت معتبر خرید آنلاین بلیط هواپیما پیدا کنید.

زورق، رزرو آنلاین پرواز و هتل
رپورتاژ:
 
این روزها همه‌چیز با تکنولوژی و فناوری گره خورده حتی بلیط هواپیما. اگر شما هم از آن کسانی هستید که دوست ندارند برای خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل برای سفر، ترافیک خیابان‌ها و شلوغی آژانس‌های مسافرتی را تحمل کنند، راه حل‌هایی برایتان هست. یکی از راه‌های خلاص شدن از این دردسرها، خرید آنلاین بلیط هوایپیما و رزرو هتل است که روز به روز هم طرفداران بیش‌تری پیدا می‌کند. خدمات اینترنتی رزرو و خرید بلیط هواپیما به شما اجازه می‌دهند که درعرض چند دقیقه و با چند کلیک کوچک، به سفر رویایی خود بروید، آن هم بدون این که گرما یا سرمای هوا، ترافیک سنگین و خیلی مشکلات دیگر را تحمل کنید. کافیست یک سایت معتبر خرید آنلاین بلیط هواپیما پیدا کنید. بنشینید پشت میزتان در محل کار یا روی مبل در خانه، همه گزینه‌های بلیط هواپیما و هتل برای هر مقصدی که می‌خواهید را آنلاین چک کنید و در چند دقیقه رزروتان را نهایی کنید، بدون هیچ دردسر و هزینه‌ اضافی.
 
همین سرعت و سهولت باعث شده که بیشتر از نیمی از مسافران در جهان به جای استفاده از روش سنتی، یعنی مراجعه حضوری به آژانس‌های خدمات گردشگری، بلیط هواپیما برای سفرشان را آنلاین بخرند و با استفاده از اینترنت هتل رزرو کنند. در زندگی شلوغ و پر هیاهوی امروزی، خیلی‌ها به دنبال راه‌‌هاییی می‌گردند که از تلف شدن وقت جلوگیری کنند و به جای گرفتن مرخصی ساعتی و تحمل استرس ترافیک شهرهای بزرگ، از پشت میزشان، کارهایشان را سر و سامان بدهند، از پرداخت قبض گرفته تا خرید بلیط هواپیما. در سرتاسر دنیا وب‌سایت‌های مختلفی وجود دارند که کار دفاتر گردشگری را به عهده گرفته‌اند و خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را به صورت آنلاین انجام می‌دهند. اما، شاید برایتان جالب باشد که چند سالی است شرکت‌های ایرانی زیادی وارد این بازار شده‌اند اما از این میان چند تایی هستند که معتبرترند و زورق یکی از ایت سایت‌های معتبر است و البته قدیمی‌ترین سایت رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما که ۷ سال در این زمینه سابقه دارد.
 
با زورق، شما فقط چمدانتان را ببندید
زورق یک سایت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی و داخلی است که چند سال پیش کار خود در این زمینه را شروع کرده و سفری آسان و مطمئن را برای مسافران ایرانی فراهم می‌کند. با زورق دیگر نیاز به شال و کلاه کردن و گیر کردن در ترافیک نیست چون این سایت گزینه‌های مختلفی از بین شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی با بهترین قیمت و امکان رزرو هتل در بسیاری از نقاط ایران و جهان را ارائه می‌کند تا شما بتوانید مطابق با نیازتان، پرواز و هتل خود را انتخاب کنید. همچنین، با کمک زورق می توانید مطمئن باشید که بهترین قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل را پرداخت می‌کنید و بلافاصله بلیط هواپیما یا تاییدیه رزرو هتل خود را دریافت خواهید کرد. خلاصه این‌که تنها کافی است به تعطیلات دلخواه خود فکر کنید و بقیه کارها را به زورق واگذار کنید.
 
چرا زورق؟
استفاده از خدمات زورق ساده و بی‌دردسر است و بسیار مطمئن. فقط کافی است که اطلاعات لازم مثل تاریخ سفر، مقصد و تعداد مسافران را وارد کنید تا بتوانید چندین گزینه موجود در منابع جهانی را ببینید، با مقایسه قیمت‌ها، انتخاب ایرلاین، بررسی امکانات هتل‌ها و جزئیات دیگر، از بین پرواز‌های ۱۰۰۰ ایرلاین داخلی و خارجی و البته، بیشتر از ۴۰۰ هزار هتل در دنیا خدمات مورد نظر خود را انتخاب، با کارت‌های شتاب ایرانی پرداخت و بلافاصله ت تاییدیه رزر و بلیط هواپیما را از طریق ایمیل دریافت کنید. زورق یک پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و در تمام مدت شبانه‌روز در دسترس مسافران هستند تا هر سوال یا مشکلی را پاسخگو باشند. زورقی‌ها همگی اهل سفر هستند و با درک نگرانی‌های احتمالی کاربرها تلاش می‌کنند تا به بهترین شکل آن‌ها را برطرف کنند.
 
کافیست شما به یک سفر فکر کنید، ‌زورق همه‌ی آنچه که برای یک سفر می‌خواهید را یکجا برایتان جمع کرده است. کاربری آسان سایت و پشتیبانی زورق این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا مراحل رزرو آنلاین هتل و خرید آنلاین بلیط هواپیما را در کمترین زمان، با بیشترین سرعت و بالاترین اطمینان انجام دهید.
 
در صورتی که برای سفارت، احتیاج به بلیط هواپیما و واچر هتل مهر شده داشته باشید، امکان درخواست به‌صورت آنلاین وجود دارد و زورق در سریع‌ترین زمان ممکن، برگه مهر شده بلیط هواپیما و واچر هتل را به آدرس محل سکونت یا محل کارتان ارسال می‌کند.
 
برای اغلب مسافران داخلی یک کشور دسترسی به بلیط‌ چارتر و اطمینان از عملکرد این بلیط‌ها در اولویت قرار دارد. در بین تمام سرویس‌هایی که زورق برای راحتی خرید مشتریانش در نظر گرفته است پروازهای چارتری این سایت از مزیت ویژه‌ای برخوردارند. بلیط‌ چارتر زورق نه تنها برای مقاصد داخلی فعال هستند، بلکه با ضمانت خرید ارائه می‌شوند و مسافران می‌توانند نسبت به پرواز قطعی بلیط چارتر شان اطمینان داشته باشند.
 
داشتن انتخابی درست، نتیجه در اختیار داشتن اطلاعات پروازهای ایرلاین‌های مختلف است که زورق این امکان را برایتان فراهم کرده است. به جز خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل، زورق به بخش زیادی از سوالات مسافران، پیش از سفر یا در حین سفر پاسخ می‌دهد؛ مطالبی که زورق در قالب اطلاعات شهرهای مختلف منتشر می‌کند، به مسافران ایرانی کمک می‌کند تا به سوالات خود پاسخ بدهد و در طول سفر، راهنمای خودشان باشند و نیازی به هیچ لیدر و همراه نداشته باشند، برای روزهای سفرشان با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارند، برنامه‌ریزی کنند و از وقتشان در سفر، به بهترین شکل استفاده کنند. حتی گاهی می‌توانید برای انتخاب مقصد هم سراغ راهنمای سفرهای زورق بروید تا شهرهای دنیا را بشناسید و مقصدی مناسب با نوع سفر و بودجه‌ و علاقه‌تان پیدا کنید.
 
اپلیکیشن زورق، اندروید و IOS را هم می‌توانید در گوگل پلی و اپ استور به راحتی و به‌صورت رایگان دانلود کنید.
 
سایت خرید بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل زورق در برخی از مناسبت‌های خاص پیشنهادهای ویژه‌ای برای سفری راحت و با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌کند که برای باخبر شدن از آن‌ها، باید در کانال تلگرام زورق عضو شوید تا از تخفیف‌های داغ و خبرهای دست اول باخبر شوید.
 
شما فقط چمدان ببندید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx