پایان سرگردانی خرید بلیط هواپیما

lokomotive ghatar.com ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ دیدگاه ۳۲۹

همه‌ی سامانه‌های معتبر اینترنتی دارای باشگاه مشتریان می باشند و برای اول بودن در دنیای رقابت هر روز تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه ای را ارائه می دهند که به نفع مشتریان می باشد. به طورمثال گاهی با خریدبلیط هواپیمای کیش می توانیم تا پنجاه درصد تخفیف دریافت نماییم.

پایان سرگردانی خرید بلیط هواپیما

رپورتاژ
 
سال ها پیش برای خرید بلیط هواپیمای مشهد یا خرید بلیط هواپیمای شیراز و یا هر مقصد دیگری با بیشتر آژانس های هواپیمایی تماس می‌گرفتیم و یا به آنها مراجعه می کردیم و در نهایت جواب همه ی آنها یکی بود ” پرواز جا نمی دهد ، پای پرواز بروید و بلیط تهیه نمایید “.
 
تعداد پرواز های سیستمی کم و بیشترپروازها چارتری بود و باید چند برابر قیمت معمول هزینه پرداخت می کردیم وگاهی با پای پرواز رفتن هم کاری از پیش نمی بردیم. چنانچه فرصت زیادی نداشتیم و باید زودتر به مقصد می رسیدیم در صورت استفاده از اتوبوس و قطار زمان را از دست می دادیم. آنگاه راه حلی که به ذهنمان می رسید این بود که به عنوان مثال برای خرید بلیط هواپیما اهواز به ناچار نزدیک ترین شهربه اهواز را انتخاب کرده و مثلاً بلیط هواپیمای دزفول یا بلیط هواپیمای آبادان را با دردست داشتن شناسنامه و مراجعه به آژانس هواپیمایی تهیه می کردیم.
 
همانطور که می دانیم با فراگیر شدن اینترنت و استفاده گسترده از آن، سامانه های خرید و فروش آنلاین درتمام دنیا روز به روز درحال افزایش است. هم زمان با آن پیشرفت صنعت حمل و نقل و افزایش تعداد پروازها و خطوط هوایی و دسترسی سریع به اینترنت ، سامانه های خدمات آنلاین خرید و رزرو بلیط هواپیما نیز هر روز بیش از پیش ، رویای دستیابی آسان به بلیط هواپیما با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت رابه واقعیت تبدیل کرده است.
 
سفرنیک یکی از سامانه های خدمات آنلاین خرید و رزرو بلیط هواپیماست که به کمک آن می توانیم بلیط هواپیمای داخلی یا بلیط هواپیمای خارجی مانند بلیط هواپیمای استانبول یا بلیط هواپیمای فرانکفورت را با صرفه جویی در وقت و انرژی ،در کوتاهترین زمان ممکن رزرو و صادر نماییم.
 
چنانچه یک بار با تیم پشتیبانی سفر نیک تماس گرفته (۶٣٠٢-٠٢١) و پاسخ تمامی سوالات خود از قبیل طول مدت پرواز، زمان رسیدن به مقصد و اطلاع از ترمینال ایرلاین مربوطه را دریافت کرده باشیم ، به اهمیت قوی بودن پشتیبانی یک سامانه اینترنتی پی برده ایم.
 
در سفر نیک مقایسه ی قیمت های بلیط هواپیما با توجه به کلاس پروازی و تاریخ پرواز و خطوط هوایی متنوع چه در مسیرهای داخلی و چه در مسیرهای خارجی به راحتی امکان پذیر است و با وارد کردن اطلاعات پروازی خود درعین حال که در خانه مشغول نوشیدن چای هستیم می توانیم با آرامش مقایسه را انجام داده وبلیط را به راحتی صادر نماییم.
 
در بلاگ سفر نیک ،خبرها و جذابیت های گردشگری روزدنیا را می خوانیم و از جدیدترین هتل ها ،پروازها و خدمات نوین گردشگری آگاه می شویم.
 
همه ی سامانه های معتبر اینترنتی دارای باشگاه مشتریان می باشند و برای اول بودن در دنیای رقابت هر روز تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه ای را ارائه می دهند که به نفع مشتریان می باشد. به طورمثال گاهی با خرید بلیط هواپیمای کیش می توانیم تا پنجاه درصد تخفیف دریافت نماییم.
 
با عضویت در باشگاه مشتریان سفرنیک این فرصت را از دست نخواهیم داد.
 
با خرید از سفرنیک، سفری نیک را تجربه کنیم و شانس خودرا برای دریافت تخفیف و سفرهای رایگان افزایش دهیم.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx