انتقاد تند کیهان از شوخی کمدین «خندوانه» با یک شخصیت برجسته

didi ghatar.com ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ (۴) دیدگاه ۴۲۱۵

برنامه هفته پیش «خندوانه»، باز هم حاشیه‌ساز شد.

مسابقه دهنده برنامه «خندوانه»، این بار جو زده‌تر از پیش، پا را فراتر گذاشت و به تمسخر و اهانت به یکی از شخصیت‌های علمی کشور پرداخت و عجیب اینکه این تمسخر و اهانت از سیمای جمهوری اسلامی به نمایش در‌آمد.
 
شوخی‌های زننده این مسابقه دهنده و برنامه سخیف تا جایی بود که فیلم این شوخی‌ها با عنوان «باور کنید این شوخی ها از صدا وسیما پخش شده است» درشبکه مجازی منتشر شد.
 
متاسفانه هدیه کردن عرصه و آنتن به افراد بدون صلاحیت اخلاقی و حرفه‌ای، کم اطلاع بودن برخی ناظرین سیما نسبت به امور و اخبار سیاسی، وجود برخی مدیران غیر مسلط به هنر و ناآگاه از فضای به اصطلاح هنری، سبب تولید برنامه‌های نامناسبی می‌شود.
 
پیش‌تر یکی از شرکت‌کنندگان «خندوانه» هم خانمی بود که در نهایت تعجب مخاطبان، شوخی‌های زننده‌ای را در سیما ارائه داد و پس از واکنش‌های منفی مردم، از روی عصبانیت مردم ایران را بی‌فرهنگ لقب داد.
 
دادن عرصه عمل به افراد فاقد صلاحیت به شبکه نسیم خلاصه نمی‌شود. در روز خبرنگار در برنامه «فرمول یک» شبکه اول سیما نیز، یک خبرنگار روزنامه‌های زنجیره ای به حمایت از یک متهم تحت محاکمه پرداخت و علیه وزیر کار به دلیل ندادن مجوز به تشکلی غیر همسو با مبانی انقلاب تاخت!
 
حضور خبرنگار روزنامه‌ای زرد و زنجیره‌ای در برنامه‌ای رسمی در شبکه اول سیما گویای نبود دغدغه‌مندی نسبت به انقلاب، بی‌سوادی سیاسی و رسانه‌ای مجری و تهیه‌کننده برنامه است.
 
مضحک اینکه این اتفاقات به بهانه چند صدایی رخ می‌دهد و معلوم نیست چرا یگانه تریبون دیداری و شنیداری نظام جمهوری اسلامی، باید جولانگاه چند صدایی قرار بگیرد و دیگر رسانه‌های معاند که شعار چند صدایی می‌دهند اساسا اعتنایی به حضور چند صدا در برنامه های خود ندارند؟!
 
منبع: کیهان

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  ویدیو/ادای احترام رامبد جوان به جانباختگان پرواز ۷۵۲ که سانسور شد!

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
4
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx