صدور حکم قاتل «بنیتا»

lokomotive ghatar.com ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ (۲) دیدگاه ۱۲۶۹

سخنگوی قوه قضاییه از صدور رای پرونده متهمان بنیتا خبر داد.


بنیتاحجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و هجدهمین نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره رای پرونده بنیتا در پاسخ به این سئوال که آیا رای این پرونده صادر شده است؟ گفت: بله، حکم صادر شده، اما طبیعی است که باید ابلاغ شود و قابل اعتراض هم هست.
 
وی خاطرنشان کرد: اجمالا اینکه متهم ردیف اول دو سه اتهام داشته؛ یکی از عناوین اتهامی‌اش قتل عمد هست که در این خصوص برای وی حکم قصاص نفس صادر شده است. برای سایر موارد اتهامی شنیدم که مجازات هایی اعم از حبس و شلاق و تبعید در حکم صادره هست که البته قابل اعتراض است و باید دید در دادگاه تجدید نظر چه می شود.
 
به گزارش ایسنا، محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه روز گذشته برخی رسانه‌ها به نقل از آقای شهریاری آورده‌اند که برای قاتل پرونده حکم قصاص صادر شده اما هم‌دستان او تبرئه شده‌اند، گفت: خواهش می کنم به واقعیت ها بر اساس مستندات توجه کنید. نمی توان از روی احساس چیزی گفت، ما ادعا نداریم که قاضی به هر چه رسید مو لای درزش نمی رود.
 
وی افزود: در خصوص این پرونده متهم ردیف دوم تبرئه نشده، بلکه در دادسرا قتل عمد او ثابت نشده، اما با جرائم دیگر از جمله معاونت و مشاورت برای وی قرار مجرمیت صادر شده است. این شخص گناهکار تشخیص داده شد و برای اتهامات او درخواست کیفر شد و کیفرها هم نسبتا سنگین است.
 
محسنی‌اژه‌ای عنوان کرد: ممکن است چند نفر با هم باشند ولی قاتل یک نفر است و دیگری ممکن است معاونت داشته باشد. در این مورد قضاوتی ندارم، اما در نهایت این شخص از اتهامات در پرونده تبرئه نشده است.
 
منبع: ایسنا

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
2
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx