baran khabaronline.ir ۱۷ مهر ۱۳۹۶ دیدگاه ۵۶۶

اعتماد نوشت: سلسله جلسات هم‌اندیشی بقایی با وکلای دادگستری همچنان ادامه دارد.

اگرچه پیش از این از سوی وکیل معاون اجرایی رییس دولت دهم عنوان شده بود که روز پنجشنبه ١٣ مهرماه جلسه‌ای با حضور وکلای دادگستری برای بررسی کیفرخواست صادره برای حمید بقایی برگزار می‌شود، اما این جلسات به نوبت سوم هم کشیده شد. جالب اینکه در جلسه‌ای که دیروز برگزار شد، محمود احمدی‌نژاد رییس دولت‌های نهم و دهم هم حضور داشت تا خود یک پای دفاع از معاون اجرایی سابقش باشد. احمدی‌نژاد در این نشست توضیحاتی را در خصوص یکی از اتهامات حمید بقایی که اختلاس ١۶ میلیاردی او است، ارایه کرد.

رییس‌دولت‌های نهم و دهم از روز آخری گفت که به عنوان رییس‌جمهور ایران در پاستور حضور داشت و تصمیم به اختصاص مبلغی برای دانشگاه ایرانیان می‌گیرد.

او در دفاع از این اقدام خود عنوان می‌کند که طبق قانون من به عنوان رییس دولت در آخرین روز از حضورم می‌توانستم این کار و هر کار دیگری را انجام بدهم. او در ادامه توضیحات خود از بازگرداندن این پول به حساب دولت خبر می‌دهد و می‌گوید: چون می‌دانستیم که این موضوع به دلیل انجام در روز آخر حضورم در دولت انجام شده، جنجال به پا می‌کند، آن میزان وجوهات را باز گرداندیم. قسمت دیگر از این جلسه رونمایی از متهم ردیف دوم پرونده حمید بقایی است.

حبیب‌الله خراسانی، ذی‌حساب نهاد ریاست‌جمهوری دولت دهم که او نیز چندی پیش بازداشت شده بود، در این نشست حضور داشت و به ارایه توضیحاتی در خصوص کیفرخواست صادره پرداخت.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx