صدور ماهیانه۲.۵میلیون کارت هوشمند ملی/زمان ابطال کارت های قدیمی

didi ghatar.com ۱۸ مهر ۱۳۹۶ دیدگاه ۶۳۳

سخنگوی سازمان ثبت احوال از صدور ماهیانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار کارت هوشمند ملی خبر داد و گفت: کارت های قدیمی سال آینده بی اعتبار می شود.

سیف الله ابوترابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه روند صدور کارت های ملی هوشمند طبق برنامه ریزی درحال انجام است، اظهار کرد: در حال حاضر همکاری خوبی بین سازمان ها و ادرات مربوطه و به ویژه اداره پست وجود دارد.
وی تصریح کرد: هم اکنون ۲۷ میلیون کارت هوشمند صادر شده و این در حالی است بر اساس آمار ماهیانه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کارت صادر می شود.
سخنگوی سازمان ثبت احوال بیان کرد: با توجه به هماهنگی ها صورت گرفته و گسترش دفاتر در سطح کشور درحال حاضر صدرو کارت هوشمند به ۱۵ روز رسیده است و این در حالی است که تعرفه های دریافتی نیز بر روی سایت سازمان و دفاتر صدور کارت نصب شده است.
ابوترابی با تاکید بر اینکه اعتبار کارت های ملی تا پایان سال خواهد بود، افزود: با توجه به زمان باقی مانده از هموطنان درخواست می شود هر چه زودتر نسبت به تعویض کارت خود اقدام کنند.
وی با تاکید بر اینکه زمان اعلام شده برای استفاده از کارت های ملی قدیمی تمدید نخواهد شد، بیان کرد: در سال آینده کارت های ملی بی اعتبار شده و در هیچ سازمان و دستگاه های مورد تایید نخواهد بود.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx