پاسخ کوبنده حمید فرخ‌نژاد به اظهارنظر رئیس نظام پزشکی

baran ghatar.com ۱۸ مهر ۱۳۹۶ دیدگاه ۱۱۶۲

حمید فرخ‌نژاد پس از اظهارنظر رئیس نظام پزشکی درباره مرگ عباس کیارستمی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش پاسخ کوبنده‌ای به وی داد.

حمید فرخ‌نژاد بازیگر حرفه‌ای و شناخته شده عرصه سینما و تلویزیون، در پستی اینستاگرامی نسبت به اظهار نظر رئیس نظام پزشکی درباره مرگ عباس کیارستمی کارگردان محبوب و کاربلد کشورمان، واکنش تندی نشان داد.

پس از پیگیری علت مرگ عباس کیارستمی توسط خانواده‌ و جمعی از دوستان این استاد هنرمند و جریانات و شایعاتی که در این خصوص منتشر شد، اخیرا رئیس جدید سازمان پزشکی نیز نظرش را درباره این بحث داغ عنوان کرد. وی در رابطه با گمانه‌زنی‌های متفاوت از علت اصلی مرگ عباس کیارستمی اظهار کرد  متاسفانه همیشه سعی می‌کنیم از کاه، کوه بسازیم و خبر رسانی‌های ما خوب و دقیق برای مردم نیست. این گفته رئیس سازمان پزشکی، واکنش‌های بسیاری را در پی داشت. حمید فرخ‌نژاد یکی از افرادی است که نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

  ویدیوی تلخ و احساسی حمید فرخ‌نژاد در سوگ همسر برادرش

فرخ نژاد در پاسخ به گفته رئیس نظام پزشکی در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: “چقدر تلخ، چقدر غم انگیز وقتی انقدر در کارمان حرفه ای شویم که بودن یا نبودن جزئی از حرفه‌مان شود ، انقدر که “جان” ارزش “کاه “بگیرد ، آقای دکتر نگاهتان نگاه مرده شور به جسد بود ،شان شغل و پستتان بالاتر از این‌هاست ،برادری داشتم هم لباس شما ولی به اندازه شما حرفه‌ای نبود بارها چشمان خیسش را در غم رفتن بیماری دیده بودم، مرگ حق است برای همه، چه شما چه عباس کیارستمی، ولی شأنی هم پای زندگی دارد، کاه دیدن مرگ یک انسان نگاه قاتل است نه پزشک، امیدوارم در انتخاب کلمات اشتباه کرده باشید، عذرخواهی کنید نه از سینماگران ، از همکارانتان که شأن  پزشک بسیار بالاتر از کلام شماست “

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  ویدیوی تلخ و احساسی حمید فرخ‌نژاد در سوگ همسر برادرش

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx