سبقت منشا از طارمی/ دقایق کمتر، گل‌های بیشتر

lokomotive ghatar.com ۲۹ مهر ۱۳۹۶ دیدگاه ۳۶۹

محرومیت طارمی می‌‌توانست یک فاجعه باشد. فاجعه‌ای که ضربه بزرگی به پرسپولیس بزند و خیلی از ساخته‌های این تیم را خراب کند. اتفاقی که به لطف درخشش منشا و علیپور، هیچوقت نیفتاد.

محرومیت طارمی می‌‌توانست یک فاجعه باشد. فاجعه‌ای که ضربه بزرگی به پرسپولیس بزند و خیلی از ساخته‌های این تیم را خراب کند. اتفاقی که به لطف درخشش منشا و علیپور، هیچوقت نیفتاد.
تا زمانی که منشا هست و گل می‌زند کمتر هواداران پرسپولیس به یاد جای خالی طارمی می‌افتند. با حساسیت‌های بوجود آمده بابت گل‌نزدن‌های طارمی و اتفاقات پیش آمده اخیر شاید بعضی هواداران پرسپولیس راضی‌تر باشند که تیمشان گل‌بزند و طارمی نباشد. منشا تا این‌جای کار از پس این مسئولیت به خوبی برآمده است. او خیلی زود اولین عنوان پرسپولیس را از طارمی گرفت و مال خود کرد. منشا با گلی که مقابل نفت تهران در بازی امروز زد، بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل شد. این در حالی است که این مهاجم دقایقی کمتر از طارمی بازی کرده است.
منشا ۶۶۲ دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفته و ۶ گل زده است. مهدی طارمی تا پیش از محرومیت با حضور ۶۷۸ دقیقه‌ای، ۵ گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده بود. با گل منشا مقابل نفت تهران، اولین سبقت این بازیکن شکل گرفت تا شاید او بتواند در ادامه این مسیر طارمی را در بقیه موارد هم پشت سر بگذارد.
با اتفاقاتی متوالی، پرسپولیس سه تفنگدار خود را از دست داده است و شاید این فرصتی باشد برای بوجود آمدن یک مثلث خطرناک‌تر و شاید کم‌حاشیه‌تر. در حال حاضر وحید امیری، منشا، علیپور به هماهنگی خوبی با هم رسیده‌اند. اضافه شدن رسن در میانه میدان می‌تواند این مثلث را خطرناک‌تر کرده و منشا را با سرعت بیشتری به سمت دروازه حریفان هل بدهد.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx