سه نوزاد عجیب آواتار

baran ghatar.com ۱۵ آبان ۱۳۹۶ دیدگاه ۵۹۸

به تازگی از سه نوزاد آواتار که به طرز خارق العاده ای طبیعی ساخته شدند تصاویری منتشر شد که تنها پس از مدت کوتاهی بیش از ۲٫۴ میلیون نفر آن را تماشا کردند . 

اواتار


 
خانه عکس/ به تازگی از سه نوزاد آواتار که به طرز خارق العاده ای طبیعی ساخته شدند تصاویری منتشر شد که تنها پس از مدت کوتاهی بیش از ۲٫۴ میلیون نفر آن را تماشا کردند .
شرکت Babyclon در اسپانیا بوده و همیشه به علت ساخت عروسک های هایپررئالیسم معروف بوده است . آنها این عروسک ها را با قیمت ۲۰۰۰ دلار حدودا چیزی معادل هفت میلیون تومان عرضه کرده اند البته به دلیل قیمت یسیار بالای آن تنها تعداد محدودی از آن تولید شده .
آواتار یک فیلم علمی-تخیلی سه‌بعدی است این فیلم در سال ۲۰۰۹ به نمایش درآمد.آواتار در حقیقت پرفروش‌ ترین فیلم تاریخ سینمای جهان است که طرفداران زیادی هم دارد . این فیلم بیش از ۳۰ جایزه مختلف از بزرگترین جشنواره های جهان نیز کسب کرده و از دید منتقدان هم جز بهترین فیلم های ساخته شده است .
آواتار نوزاد ساخته شده توسط این شرکت اسپانیایی از روی شخصیت ناوی ها که موجوداتی فضایی و شبیه به انسان هستند الگو برداری شده است . جالب است بدانید که ناوی ها به اسطوره‌شناسی پاندورا که نخسین زن بشر از دید یونانی ها محسوب می شود باز می گردد.
0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx