هتل آغشته به خون، ترسناک‌ترین مهمانخانه دنیا! + عکس

baran ghatar.com ۲۱ آبان ۱۳۹۶ دیدگاه ۷۶۲

می توانید یک شب را در هتلی بگذرانید که در آن شما را با طناب می بندند، مجبورتان می کنند وارد قفسی پر از مار بشوید و رویتان خون می ریزند؟! این سوالی است که در کمال تعجب، ۲۴ هزار نفر به آن پاسخ مثبت دادند و مشتاق یک شب ماندن در هتلی بودند که بر اساس داستان یک کتاب ترسناک ساخته شده است. مک کامی مانور (McKamey Manor)، نام این هتل است که در سان دیه گو واقع شده است. با اما همراه باشید تا با ترسناک‌ترین هتل دنیا آشنا شوید.

در بازدید از این هتل یک محیط کاملا تعاملی را تجربه می‌کنید که همین موضوع در ترسناک شدن آن تاثیر زیادی دارد. در این هتل باید از ۴ لوکیشن مختلف و وحشتناک بگذرید که در هرکدام از آن ها اتفاقات ترسناکی برایتان می افتد. ممکن است هر لحظه داخل یک قفس بیفتید، به صندلی بسته بشوید و به خون آغشته بشوید! در هر بار بازدید از این هتل، تنها دو نفر می توانند به آن وارد بشوند و بازدید کنندگان می توانند از طریق وب کم های کار گذاشته شده ببینند که در طول حضور آن ها در این هتل چه اتفاقاتی برایشان می افتد.
 
هتل ترسناک
 
بازدید از این هتل ۸ ساعت طول می کشد و برای بیماران قلبی اصلا توصیه نمی شوند. ۸ ساعت ماندن در این هتل یک چالش است که تا به حال هیچکس نتوانسته در آن موفق بشود. با این وجود هزاران نفر اسم خودشان را در لیست انتظار گذاشته اند تا شانس امتحان کردن و بر آمدن از پس این چالش را داشته باشند.
 
هتل ترسناک
 
بنیان گذاران این هتل از جمله راس مک کامی ۵۵ ساله، با ایجاد صحنه های سینمایی و مختلف، کاری کرده اند که هیچ کدام از بازدید ها مثل هم نباشد. بنابراین اتفاقات ترسناک و لوکیشن ها، برای هیچکس تکراری و عادی نمی شود. افرادی که می‌خواهند در این چالش شرکت کنند حداقل باید ۲۱ سال داشته باشند و سابقه هیچگونه بیماری قلبی و یا عصبی نداشته باشند. همچنین تمام بازدید کنندگان قبل از ورود باید یک رضایتنامه را امضا کنند. راس معتقد است که کاری که آن ها می‌کنند کاملا منحصر به فرد است. شما می توانید در اینجا نقش اول فیلم ترسناک خودتان باشید!
 
هتل ترسناک
 
تم این هتل هر سال تغییر می کند و بازدید کنندگان تحت تجربه های ترسناکی مثل قرار گرفتن در یک قفس پر از مار، خوردن تخم مرغ های فاسد شده و حتی دزدیده شدن قرار می گیرند. راس ۵۵ ساله که طرفدار پر و پا قرص فیلم های ترسناک است، می‌گوید که ایده ی ساختن چنین هتلی از ۱۴ سال پیش به سرش زد و قصد داشت شرایطی را ایجاد کند که حتی مردان گنده را هم به گریه بیاندازد.
 
هتل ترسناک
 
ساختن ترسناک ترین هتل دنیا برای راس ۵۵ ساله، ۳۰۰ هزار یورو هزینه داشت.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx