درخواست زوج گردشگر سوئیسی برای کمک به زلزله‌زدگان

didi ghatar.com ۲۴ آبان ۱۳۹۶ دیدگاه ۴۷۰

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بهار گفت: زوج گردشگر سوئیسی با حضور در پایگاه جمعیت هلال‌احمر این شهرستان خواستار حضور و امدادرسانی در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه شدند.

ایسنا/ رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بهار گفت: زوج گردشگر سوئیسی با حضور در پایگاه جمعیت هلال‌احمر این شهرستان خواستار حضور و امدادرسانی در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه شدند.

مهدی حمزه اظهار کرد: ۲ گردشگر سوئیسی که برای بازدید از مراکز تفریحی و توریستی در همدان حاضر شده بودند، از طریق رسانه‌ها تصاویر دلخراش زلزله کرمانشاه را می‌بینند.
وی اضافه کرد: این ۲ گردشگر شب گذشته اقدام به بازدید از دست‌آفرینه‌های زیبای لالجین کرده و صبح امروز قصد بازدید از غارعلیصدر را داشتند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بهار بیان کرد: پس از اطلاع از وقوع زلزله در کرمانشاه و نیاز شهروندان ساکن در این استان به امدادرسانی، این ۲ گردشگر سفر تفریحی خود را نیمه‌تمام گذاشته و با مراجعه به هلال‌احمر بهار خواستار حضور و امدادرسانی در کرمانشاه می‌شوند.

وی اعلام کرد: این ۲ گردشگر مقیم کشور سوئیس هم‌اینک به جمعیت هلال‌احمر مرکز استان مراجعه کرده تا در صورت صلاحدید برای امدادرسانی به کرمانشاه عزیمت کنند.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx