غذای سریع؛ سفارش سریع!

lokomotive ghatar.com ۲۹ آبان ۱۳۹۶ دیدگاه ۲۸۴

شاید تا چند سال پیش‌خرید آنلاین با ریسک و نارضایتی‌هایی همراه بود، اما این روزها خدمات آنلاین توسعه زیادی پیداکرده‌اند و توانسته‌اند اعتماد خریداران را جلب کنند. به‌طوری‌که دیگر بسیاری از افراد به‌ندرت نیاز به خرید حضوری پیدا می‌کنند و اغلب نیازهایشان را آنلاین تامین می‌کنند.

سفارش غذای ریحون
رپورتاژ آگهی
 
تقریبا هیچ کسب‌وکاری نیست که به حوزه آنلاین راه پیدا نکرده باشد. از خرید لوازم خانه، لباس، ماشین، زیورآلات و مواد اولیه گرفته تا تازه‌ترین و حساس‌ترین خریدها مثل گل، نان و غذای آماده همه به این حوزه راه پیداکرده‌اند. در این میان سفارش آنلاین غذا رشد بسیار زیادی در جهان داشته و در سال‌های گذشته در بسیاری از نقاط دنیا سرمایه‌گذاری‌های بزرگی برای ایجاد پایگاه‌های اینترنتی سفارش آنلاین غذا انجام‌شده است.
 
در سال ۲۰۱۶ خرید آنلاین غذا یک درصد هزینه‌های صرف شده در بازار غذا و چهار درصد فروش رستوران ها را در جهان به خود اختصاص داده بود. آماری که به‌سرعت رشد کرده است و پیش‌بینی‌شده طی ۵ سال آینده هرسال ۳٫۵درصد به این میزان اضافه شود. این تغییرات نشان‌دهنده نیاز کاربران به تامین سریع و آسان غذا و صرف وقت و هزینه کمتر برای آن است.
 
سفارش غذای ریحون
 
این شیوه سفارش غذا به دلیل سادگی و به‌صرفه بودن به‌شدت مورد استقبال قرارگرفته است و حالا با ایجاد پایگاه‌های آنلاین سفارش غذا دیگر کاربران نیازی به نگه‌داشتن منوهای مختلف رستوران‌ها و مراجعه تک‌به‌تک به همه آن‌ها برای انتخاب غذای موردعلاقه خود ندارند. بلکه به‌راحتی می‌توانند با جستجو کردن غذای موردنظرشان در چنین سایت‌ها یا اپلیکیشن هایی به تعداد زیادی از رستوران‌های واقع در محدوده خود دسترسی پیدا کنند و از میان آن‌ها انتخاب کنند. در بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا اکنون چنین سرویس‌هایی در دسترس هستند و در یک یا چندین شهر فعالیت می‌کنند.
 
در ایران هم ریحون این خدمات را ارائه می‌کند. در سایت یا اپلیکیشن ریحون می‌توانید بر اساس محدوده جغرافیایی خود غذای موردنظرتان را به یکی از رستوران‌هایی که در آن محدوده سرویس ارائه می‌کنند سفارش بدهید و با سرعت و بدون دردسر آن را تحویل بگیرید. علاوه بر این امکان جستجو بر اساس نوع غذا کمک می‌کند با انتخاب‌های بیشتری مواجه باشید و بتوانید برنامه غذایی متنوع‌تری داشته باشید. تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه رستوران‌های مختلف هم فرصت‌های خوبی برای انتخاب اقتصادی‌تر و به‌صرفه‌تر فراهم می‌کنند. هم‌اکنون می‌توانید برای سفارش غذا در مشهد و سفارش غذا در اصفهان هم از سرویس سفارش آنلاین غذا ریحون استفاده کنید و از غذایتان لذت ببرید.
 


برای ثبت اولین سفارش خود از سامانه ریحون، می‌توانید از کد تخفیف ۳۰درصدی استفاده کنید.
حداکثر تخفیف: ۱۰ هزار تومان مهلت استفاده: تا ۱۰ هم دی‌ماه ۱۳۹۶
کد: p1rhn
سفارش غذای ریحون

 
یکی از مزایای سفارش دادن از طریق ریحون وجود گروه پشتیبانی قدرتمندی است که در صورت بروز هرگونه مشکل وارد عمل می‌شوند و به مشکلات احتمالی ارسال غذا رسیدگی می‌کنند. این مزایا باعث شده است بسیاری از کاربران، سفارش از طریق این سامانه را به سفارش مستقیم از رستوران ترجیح بدهند. همچنین پرداخت آنلاین، مشتریان ریحون را از پرداخت نقدی موقع تحویل غذا بی‌نیاز می‌کند و می‌توانید با افزایش اعتبار در حساب کاربری خود هزینه سفارش‌های بعدی خود را هم ذخیره کنید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx