اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ایران

didi ghatar.com ۰۵ آذر ۱۳۹۶ دیدگاه ۳۹۶

هواداران پارس جنوبی در جم تا قبل از بازی تیم شان با پرسپولیس نشان داده بودند یکی از بافرهنگ ترین تماشاگران ایران هستند تا حدی که یک بار شاهد فحاشی آنها به تیم رقیب نبودیم.

برخی تصورشان این بود که هواداران جمی هنوز باخت تیم شان را در لیگ برتر ندیده اند که بخواهند واکنشی از خود نشان دهند از این رو باید آنها را در شرایط خاص امتحان کرد.

در بازی دیروز پارس جنوبی و پرسپولیس بارها شاهد پرتاب انواع اشیا به میدان بودیم که البته می توان آن را به حساب هواداران پرسپولیس که از شهرهای اطراف جم خودشان را به ورزشگاه تختی رسانده بودند گذاشت چرا که همه اشیا از جایگاه آنها پرتاب می شد اما اتفاقات پایان بازی اصلا قابل هضم نبود.

وقتی پرسپولیس در آخرین دقایق بازی به گل رسید شوک سنگینی به هواداران جم وارد شد تا حدی که اکثرا همان موقع ورزشگاه را ترک کردند. یک عده از آنها موقع خروج از ورزشگاه به سمت اسکوبرد ورزشگاه رفته و با پرتاب سنگ به سمت لوگوی پرسپولیس قصد خاموش کردن آن را داشتند! اتفاقی شاید نظیر آنها تا به امروز در هیچ جای دنیا رخ نداده بود.
شاید اگر دخالت ماموران انتظامی نبود از اسکوبرد ورزشگاه جم هیچ چیز باقی نمی ماند. اسکوبردی که ۲۵۰ میلیون تومان برای باشگاه پارس جنوبی آب خورده است.

منبع:خبر ورزشی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx