sepehr23 ciot.ir ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ دیدگاه ۶۲

چند سالیست که صنعت حمل و نقل به طور جدی مورد توجه بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا از جمله کمپانی‌های فعال در حوزه فناوری قرار گرفته و نتیجه چنین حرکتی، منجر به تولید دستگاه‌ها و وسایل حمل و نقلی شده است که از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌برند و علی رغم نوپا بودن، می‌توانند نویدبخش آینده ای روشن در شیوه حمل و نقل و جابجایی میان ما انسان‌ها باشند. با ما همراه باشید.

این شرکت‌ها سرمایه گذاری‌های کلانی را در این عرصه انجام داده اند و امیدوارند که بتوانند با توسعه تکنولوژی‌های به کار رفته در محصولات خود و همچنین اخذ تاییدیه‌های لازم برای عرضه عمومی، گامی مهم را در رسیدن به خواسته میلیاردها انسان یعنی ‘رسیدن از یک نقطه به نقطه دیگر به بهترین و سریع‌ترین شکل ممکن’ بردارند.
از این رو، در ادامه قصد داریم تا به ۱۰ نمونه از محصولات کمپانی‌های بزرگ دنیا که قرار است آینده حمل و نقل را متحول کنند، اشاره کنیم
اتومبیل‌های خودران
خودروهایی که در آن خبری از راننده نیست و از این رو به آن‌ها “خودروهای بدون راننده” نیز گفته می‌شود. به گفته تحلیلگران، این اتومبیل‌ها می‌توانند علاوه بر کاهش هزینه‌های مسافرت، نقشی تاثیرگذار را در کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی ایفا کنند و از این رو، پیش بینی می‌شود که با استقبال خوبی از سوی خریداران همراه شوند.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx