sepehr23 yjc.ir ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ دیدگاه ۲۰۲

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شکم و پهلو باعث می شود اندام شما زیبا جلوه نکند. بخصوص وقتی لباس مجلسی و میهمانی به تن می کنید چربی و شکم خود را بیشتر نشان می دهد. ممکن است نزدیک مراسمی باشید که بخواهید در لباس اندام زیبا داشته باشید ولی داشتن شکم اذیتتان می کند.اگر از شکم خود ناراضی هستید و می خواهید آن را سریع آب کنید نگران نباشید، ما به شما معجونی معرفی می کنیم که شکم خود را سریع آب کنید. دراین مقاله راه های آب کردن سریع شکم با سرکه سیب را بخوانید.
آب کردن شکم با سرکه سیب

سرکه سیب طبیعی یکی از موهبت های خداوند است که می تواند در بدن معجزه کند و این ماده یکی از بهترین راه ها برای هدف قرار دادن چربی های شکم به کمک تنظیم سطح قند خون است. با افزودن سرکه سیب به رژیم غذایی روزانه می توانید مطمئن شوید که پرخوری نمی کنید چرا که سرکه سیب احساس سیری به شما خواهد داد.

تاثیر سرکه سیب بر لاغری

سرکه سیب هنوز هم یکی از آن موادی است که مردم به مصرف آن برای کاهش وزن، تمایل نشان می دهد. ارتباط بین سرکه ی سیب و لاغری مطلب جدیدی نیست. اولین مطلبی که راجع به تاثیر سرکه سیب در کاهش وزن به چاپ رسید مربوط به سال ۱۹۵۸ در کتاب (Folk Medicine) بود که توسط جارویس Jarvis نوشته شد. آن چه در این کتاب ها برای کاهش وزن توصیه می شود، استفاده از سرکه سیب به میزان دو قاشق غذاخوری قبل از هر وعده غذایی است.سرکه سیب

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx