cafeh zoomtech.ir ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ دیدگاه ۳۴

پس از وین شهرهای تورنتو و پاریس در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند. هوشمندترین شهرهای دیگر این رده بندی عبارتند از نیویورک، لندن، توکیو، برلین، کپنهاگ، هنگ کنگ و بارسلونا. کوهن پس از تحقیقات گسترده‌ای که سال گذشته پیرامون نوآوری شهرهای هوشمند در سراسر جهان انجام داد توانست بوید کوهن در مجله Fastco Exist نخستین رتبه‌بندی مربوط به ۱۰ هوشمندترین شهرهای دنیا را بر اساس معیارهایی همچون نوآوری و ثبات منتشر کرد که در کمال شگفتی پایتخت اتریش رتبه نخست این فهرست را از آن خود کرد.

پس از وین شهرهای تورنتو و پاریس در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند. هوشمندترین شهرهای دیگر این رده بندی عبارتند از نیویورک، لندن، توکیو، برلین، کپنهاگ، هنگ کنگ و بارسلونا.

کوهن پس از تحقیقات گسترده‌ای که سال گذشته پیرامون نوآوری شهرهای هوشمند در سراسر جهان انجام داد توانست برای نخستین بار به رتبه‌بندی هوشمندترین شهرهای دنیا دست یابد. رپورتاژ ادز بنا بر عقده کوهن، نوآوری و ثبات از مهمترین معیارهای تعیین یک شهر هوشمند هستند. همچنین استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مدیریت بهینه منابع نیز از دیگر فاکتورهای برجسته در این رده بندی به شمار می‌روند.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx