سعید مرتضوی دستگیر شد

baran ghatar.com ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ دیدگاه ۳۲۹

یک منبع آگاه از دستگیری سعید مرتضوی (دادستان سابق تهران) خبر داد. این منبع آگاه تاکید کرد: دادستان سابق تهران ساعاتی پیش دستگیر و روند انتقال مرتضوی به زندان برای سپری کردن دوران محکومیت در حال انجام است. مرتضوی در منطقه ای در شمال کشور بوده است.

یک منبع آگاه از دستگیری سعید مرتضوی (دادستان سابق تهران) خبر داد. این منبع آگاه تاکید کرد: دادستان سابق تهران ساعاتی پیش دستگیر و روند انتقال مرتضوی به زندان برای سپری کردن دوران محکومیت در حال انجام است.  مرتضوی در منطقه ای در شمال کشور بوده است.

گفتنی است مرتضوی در دو پرونده مطرح با عناوین «کهریزک» و «تامین اجتماعی» دارای اتهامات متعدد است؛ البته پرونده وی در خصوص سازمان تامین اجتماعی دو بخش دارد. پرونده نخست در رابطه با حادثه کهریزک و پیرامون قتل‌هایی بود که شکات خصوصی شکایت کردند و دادگاه قتل عمد تشخیص داد و مباشرین را محکوم کرد، اما چون رضایت دادند، قصاص انجام نشد و از باب جنبه عمومی تحمل کیفر کردند. به گزارش مهر؛ مرتضوی در این پرونده به معاونت در قتل عمد متهم شد و نهایتا دادگاه بدوی وی را به ۵ سال حبس محکوم کرد و شعبه ۲۲ دادگاه تجدیدنظر به دلیل اظهار ندامت وی، حکم حبس را به دو سال تقلیل داد.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx