مهم ترین بازیکنانی که از فهرست کی روش جا مانده اند

baran ghatar.com ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ دیدگاه ۸۳۱

رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از یک ماه دیگر آغاز می شود. کارلوس کی روش روز گذشته فهرست ۳۵ نفره تیم ملی ایران را که فهرست ابتدایی محسوب می شود اعلام کرد.

انتشار این فهرست از دو جهت بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. نخست اینکه برخی از جمله امیر قلعه نویی به این اعتراض کردند که چرا کی روش پیش از دیدار مهم تیم های استقلال و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا این فهرست را اعلام کرده تا به این ترتیب بازیکنانی که در فهرست نیستند روحیه شان تضعیف شود.

دسته دوم منتقدان مثل همیشه به این اعتراض دارند که چرا فلان بازیکن در فهرست هست و فلان بازیکن نیست.

فهرست کی روش موارد جالب توجهی داشت، از حضور مدافعی که چند سالی می شود برای تیم ملی بازی نکرده و غیبت آقای گل.

با هم مهم ترین غایبان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ را مرور می کنیم.
 
دروازه بان : علیرضا حقیقی

شماره یک ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ از فهرست کی روش جا ماند، این در حالی است که او در نیم فصل دوم لیگ برتر سوئد بهترین دروازه بان بود. او در جام جهانی گذشته به عنوان نخستین دروازه بان ایرانی در تاریخ جام جهانی کلین شیت کرد، این اتفاق در دیدار با نیجریه افتاد. حقیقی انتخاب خوبی در سوئد نداشت و این انتخاب بد باعث شد تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل آخرین جام جهانی عمر فوتبال باشد.
 
مدافعان: خسرو حیدری و حسین ماهینی

  سکوت علی کریمی بعد از ۱۰سال شکست

خسرو حیدری از مدت ها پیش غیبتش در جام جهانی قطعی به نظر می رسید، مدافعی که مدام با مصدومیت های مختلف دست و پنجه نرم می کند.

حسین ماهینی مدافع پرسپولیس نیز در این فصل در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت اما او نیز در این فهرست حضور ندارد، چیزی که باعث انتقاد هواداران پرسپولیس شده است.
 
هافبک ها : کمال کامیابی نیا

دیگر پرسپولیسی غایب در فهرست کی روش ، کمال کامیابی نیا است. او نیز از خیلی وقت پیش می دانست که جایی در فهرست کی روش ندارد.
 
مهاجمان: علی علیپور، مرتضی تبریزی

مورد انتقادترین نکته فهرست کی روش غیبت آقای گل یعنی علی علیپور است. علیپور به بهترین شکل ممکن در این فصل جای مهدی طارمی را پر کرد، تا لحظه آخر هم امید داشت وارد فهرست کی روش شود اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.
 
مرتضی تبریزی دیگر غایب سرشناس و شایسته فهرست کی روش است.

  سکوت علی کریمی بعد از ۱۰سال شکست

مرتضی تبریزی نیز بعد از درخشش در تیم ذوب آهن به اردوی ایران برای بازی‌های دوستانه دعوت شد ولی او نیز برای حضور در ترکیب اصلی باید کیفیت بازی خود را بالاتر ببرد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx