مراجعه یکی از زنان آسیب دیده ایرانشهر به پزشکی قانونی

baran ghatar.com ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ دیدگاه ۵۲۳

مدیرکل پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون یک نفر از زنانی که در حادثه ایرانشهر مورد تجاوز قرار گرفته اند، به پزشکی قانونی این استان مراجعه کرده است.

فرد ۲۴ ساله ای که امروز (دوشنبه) به پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان مراجعه کرد، مورد اذیت، آزار، تجاوز به عنف و آدم ربایی قرار گرفته بود.

وی خاطرنشان کرد: علائمی از تجاوز و آزار در وی مشهود بود که نتیجه بررسی های انجام شده به مراجع قضایی اعلام و از طریق آنها اعلام نظر خواهد شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان گفت: وی در ادعای خود گفته که از سوی چهار نفر مورد تجاوز و آزار قرار گرفته است اما ما نمی توانیم تعداد متجاوزان را اثبات کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در معاینه این فرد آثاری از ضرب و جرح نیز مشاهده شده است.

به گزارش ایرنا، محمدهادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به دستور وزیر کشور برای پیگیری حادثه ایرانشهر گفته بود: نشست شورای تامین استان برای بررسی ابعاد موضوع برگزار شده است و نتیجه اقدامات انجام شده اعلام خواهد شد.

وی همچنین در حاشیه نشست شورای تامین سیستان و بلوچستان اعلام کرده بود: در پی تجاوز به عنف که از سوی بزهکاران ایرانشهر اتفاق افتاده یک نفر شاکی به دادسرا مراجعه و بلافاصله پس از تشکیل پرونده در مدت چهار تا پنج ساعت نفر اول دستگیر و به جرم خود اعتراف کرده است.

مرعشی ادامه داد: پس از شاکی اول، ۲ نفر دیگر به دستگاه قضایی شکایت کردند که می توان گفت این سه نفر با یکدیگر آشنا بودند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این موضوع چهار مجرم دارد، تصریح کرد: از چهار مجرم یک نفر دستگیر و سه نفر متواری هستند که برای دستگیری سه نفر دیگر اقدامات و پیگیری های لازم در دست اجراست.

وی گفت: تاکنون ۲ نشست برای بررسی این اتفاق در شورای تامین شهرستان ایرانشهر برگزار شده است.
مرعشی افزود: مولوی طیب در نماز عید فطر با اطلاعات کمی که داشت صحبت هایی در این خصوص مطرح کرد که در نتیجه به این موضوع در فضای مجازی دامن زده شد و جو شهرستان را ملتهب کرد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در پی این جوسازی ها تجمعی در مقابل فرمانداری توسط شماری از مردم ایرانشهر برگزار شد که فرماندار در میان آنان حضور یافته و توانست مردم را توجیه کند.
وی تصریح کرد: تمام اقدامات انجام شده به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

مرعشی افزود: با وقوع این حوادث، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دستور داد تا استاندار سیستان و بلوچستان این موضوع را به جد پیگیری کند؛ در نتیجه صبح امروز دوشنبه /۲۸ خردادماه/ نشست شورای تامین استان برگزار و ابعاد موضوع بررسی شد.

وی اظهار داشت: سه نفر دیگر شناسایی شده اند که به زودی پس از دستگیری به سزای اعمال خود خواهند رسید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx