قتل هولناک پدر و مادر در خیابان دماوند تهران

lokomotive ghatar.com ۰۲ تیر ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۰۱۹

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به قتل پدر و مادرش کرده بود، خبر داد.

در ساعت ۱۵ روز ۳۰ خرداد ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، وقوع دو جنایت در خیابان دماوند، خیابان فانی به کلانتری ۱۲۸ تهران نو اعلام شد که با حضور مأموران در محل حادثه و انجام تحقیقات میدانی اولیه مشخص شد که یک زن وشوهر ۴۸ و ۵۶ ساله در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی با اصابت گلوله به ناحیه سر به قتل رسیده اند.

بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ و دادسرای امور جنایی اعلام شد و پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و پرونده برای انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل و آغاز تحقیقات از فرزندان مقتولین به نام های علیرضا ۳۲ ساله و غلامرضا ۲۹ ساله ، آنها اظهارات متفاوتی را در خصوص قتل پدر و مادرشان مطرح کردند که به همین دلیل با دستور قضایی بازداشت شده و به مقر آگاهی منتقل شدند.

با انتقال علیرضا به مقر آگاهی وی در اظهاراتش عنوان کرد: در منزل حضور داشتم که ناگهان سه نفر با صورت های پوشیده وارد خانه شده و به سمت پدر و مادرم شلیک کردند . آنها پس از کشتن پدر و مادرم مرا تهدید به مرگ کرده و عنوان کردند که باید برادرم را به قتل برسانم، به همین علت اسلحه ای به من داده و زمانی که برادر کوچکترم وارد خانه شد مرا مجبور به شلیک به سمت او کردند .گلوله به دست برادرم اصابت کرد اما او توانست تا خودش را به طبقه سوم رسانده و در خانه را از داخل قفل کند. پس از آن ، این سه نفر با قمه به سمت من حمله ور شده و مرا به شدت از ناحیه هر دو دست مورد جراحت شدید قرار دادند و پس از آن به سرعت از خانه خارج شده و از محل دور شدند.

غلامرضا نیز که از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : زمانیکه وارد خانه شدم، برادرم علیرضا را داخل پارکینگ خانه دیدم که در حال بستن در بود، با توجه به اختلافی که از مدت ها پیش با او داشتم، بدون توجه به وی قصد ورود به خانه را داشتم که ناگهان در داخل راه پله صدای شلیک گلوله آمد و همان لحظه متوجه شدم که از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار گرفته ام . از ترس خودم را به سرعت به طبقه سوم رسانده و در را از داخل قفل کردم و آنجا بود که با مشاهده اجساد پدر و مادرم متوجه شدم که هر دو نفر آنها به قتل رسیده اند . زمانیکه داخل خانه پناه گرفته بودم صدای برادرم را می شنیدم که دائما از من درخواست کمک می کرد و عنوان می کرد که افرادی قصد کشتن او را داشتند اما من نه کسی را دیده و نه صدایی غیر از صدای برادرم شنیدم تا اینکه برادرم با شکستن شیشه وارد منزل شد و آن زمان بود که با پلیس تماس گرفت.

  روایتی تلخ از ماجرای قتل یک زن/ قاتل: شوهر داشت و به من نگفته بود

با توجه به شواهد و قرائن به دست آمده از محل ارتکاب جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اطمینان پیدا کردند که حضور سه مرد نقاب پوش و ارتکاب جنایت توسط آنها واقعیت نداشته و جراحات موجود بر روی دستان علیرضا نیز ، بنا بر نظریه پزشکی قانونی ناشی از جراحت ناشی از سلاح سرد مشابه چاقو یا قمه نیست، لذا بار دیگر تحقیقات پلیسی از فرزندان مقتولان در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام در ساعت ۱۷ روز پنجشنبه علیرضا به ارتکاب جنایت و قتل پدر و مادرش و همچنین تلاش برای ارتکاب جنایت سوم و قتل برادرش اعتراف کرد و گفت: ساعت ۱۳ روز ۳۰ خرداد ماه در پارکینگ مشغول مصرف موادمخدر بودم که ناگهان پدرم متوجه من شد و با ضربه پا وسایل استعمال موادمخدر مرا به هم ریخت. با هم درگیر شدیم و پدرم مرا مورد ضرب وشتم قرار داد و پس از آن به سمت طبقه سوم رفت . من پشت سر پدرم وارد خانه شده و با اسلحه کمری که از قبل تهیه و در اختیار داشتم اقدام به شلیک به سمت او کردم . گلوله به سر پدرم اصابت کرد و روی زمین افتاد در همین زمان مادرم داخل آشپزخانه حضور داشت شروع به فریاد زدن کرد که در ادامه به داخل آشپزخانه رفته و گلوله دوم را به سر مادرم شلیک کردم. پس از قتل پدر و مادرم قصد خروج از خانه را داشتم که ناگهان برادرم از در پارکینگ وارد خانه شد . می دانستم که با ورود برادرم به منزل او متوجه ماجرا خواهد شد و به همین علت به قصد کشتن وی به دنبال او رفته و در راهروی راه پله یک تیر به سمت او شلیک کردم که گلوله به دست او برخورد کرد و او در ادامه توانست تا خودش را به طبقه سوم برساند و در خانه را از داخل قفل کند.

  آنچه بهرام رادان در سوگ پدرش نوشت

همچنین در تحقیقات انجام شده از متهم اصلی پرونده در خصوص انگیزه وی از تهیه و نگهداری اسلحه کمری غیرمجاز مشخص شد که متهم پرونده در زمینه وصول چک های بلامحل از صاحبان آنها فعالیت غیرقانونی داشته و از اسلحه کمری غیرمجاز خود برای تهدید افراد استفاده می کرده که در این خصوص نیز پرونده ای جداگانه تشکیل شده است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در پایان این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب دو جنایت و تلاش برای ارتکاب جنایت سوم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx