عکس / پسر جدید برانکو را بشناسید!

lokomotive ghatar.com ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۰۵۶

این روزها بازیکن دیگری به جر «فرشاد احمدزاده» که راهی فوتبال لهستان شده جای خودش را در دل برانکو محکم کرده است.

علاقه زیاد برانکو ایوانکوویچ به شماره ۱۰ سابق پرسپولیس که این روزها راهی فوتبال لهستان شده، باعث شده بود تا همه از او به عنوان پسر برانکو یاد کنند. فرشاد احمدزاده بازیکنی بود که شدیدا در دل برانکو جا داشت و یکی از محبوب ترین بازیکنان آقای سرمربی بود.
 
سیامک نعمتی پسر برانکو
 
در این فصل اما انگار خیلی چیزها تغییر کرده. بعد از جدایی احمدزاده حالا بازیکن دیگری چنین جایگاهی در دل برانکو بدست آورده. بازیکنی که فصل گذشته به جمع قرمزها اضافه شد و در ابتدای فصل هرچقدر روی نیمکت نشست، خم به ابرو نیاورد. همین باعث شد برانکو فضای زیادی را در اختیار او قرار داد.
 
این بازیکن کسی نیست جز سیامک نعمتی. کسی که از اواسط فصل گذشته در ترکیب فیکس برانکو قرار گرفت و حالا در ابتدای لیگ هجدهم نیز سرمربی پرسپولیس او را به منشا ترجیح داده و از نعمتی به عنوان مهاجم در کنار علیپور استفاده می کند. و می توان از او به عنوان پسر برانکو در لیگ هجدم یاد کرد.
 
سیامک نعمتی در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هفدهم با قرار دادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. نخستین گل وی برای پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر خلیج فارس دوره هفدهم و در مسابقه پرسپولیس و گسترش فولاد به‌ثمر رسید.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  بازیکن مغضوب برانکو در نزدیکی پرسپولیس

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx