واکنش «نسرین مقانلو» به سانسور تصویرش در مشهد /عکس

didi ghatar.com ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۶۷۲

تصویری از بیلبورد «تئاتر دپوتات» در شهر مشهد منتشر شده است که در آن تصویر بازیگران زن از جمله نسرین مقانلو حذف شده است. نسرین مقانلو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داد.

نسرین مقانلو در تاتر کمدی دپوتات
 
او با انتشار تصویر بیلبوردهای تبلیغاتی این نمایش در طرقبه و مشهد، این چنین به مقایسه آن‌ها پرداخت: «هنوز بعد از ۳۳ سال سابقه کار هنری نفهمیدم که ما کجاییم، در یک قسمت از شهر (طرقبه) بیلبورده ا با تصاویر ما زن‌ها اجازه نصب دارند و در مشهد باید بدون تصویر زن‌ها بیلبورد بالا بره.
اما برای من یکی فرقی ندارد که در بیلبورد باشم یا نباشم چرا که همیشه گفته‌ام که مردم در قلب من هستند و من در قلب آنها؛ همین برای من بزرگترین جایزه و لطف خداوند است. امیدوارم که روزی از این فقر فرهنگی بیرون بیاییم و به هنر و هنرمندان کشورمان بیشتر احترام بگذاریم.»
 
نمایش کمدی «دپوتات» براساس نمایشنامه‌ای به‌نام “به‌دنبال دروغگو” اثر دیمیتری پساتهاس و بازنویسی محمد نادری و ترجمه کریم عظیمی برای اولین‌بار در سالنی خارج از سالن اصلی‌ تئاتر شهر مشهد و در سالن آمفی تئاتر هتل ثامن طرقبه در حال اجراست.
 
«دپوتات» درونمایه کمدی سیاسی دارد و خلاصه داستان درباره نماینده‌ای در مجلس سنا یونان است که در انتخابات با وعده و وعید اعتماد مردم را جلب کرده و به مجلس راه‌ یافته است اما بعد از انتخاب و مطالبه مردم از وی و همچنین عملی‌ نکردن وعده‌هایش دنبال رئیس دفتری دروغگو می‌گردد تا مردم را فریب دهد…..
 
در این نمایش کیوان صباغ، حامد وکیلی، نسرین مقانلو و امیر کربلایی‌زاده به ایفای نقش می‌پردازند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  دختر مجید قناد بازیگر «تملیخا» شد/ عکس

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx