مهدیه در خانه خاله خانم شبی ۳۰۰ هزار تومان می گرفتند!

didi ghatar.com ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۲۸۰

ازدواج اجباری باعث شد مهدیه در خانه خاله مهشید در اختیار مردان باشد.

مهدیه، زن ۲۱ساله پس از انتقال به دادسرا در اتاق بازپرس حاضر شد و گفت: ۱۷ ساله بودم که عاشق پسری از اهالی روستایمان شدم؛ من و میثم به دور از چشم خانواده هایمان همدیگر را ملاقات می کردیم و گاهی نیز در خارج از روستا، وقتمان را در کنار یکدیگر سپری می کردیم.

این زن ادامه داد: ارتباط من و میثم یک سال طول کشید، دیگر هیچ چیز بین ما نمانده بود و من چندین بار به دور از چشمان پدر و مادر میثم به خانه او رفتم اما اجازه ندادم که زودهنگام عروسم کند تا این که پسردایی ام به خواستگاری ام آمد.

مهدیه ادامه داد: در همین روزها که مادرم به ارتباط من و میثم پی برده بود، برای جلوگیری از آبروریزی، به اجبار مرا پای سفره عقد نشاند و من و پدرام در حالی با هم ازدواج کردیم که هیچ علاقه ای به او نداشتم و احساس شکست می کردم.

این زن بیان کرد: نمی خواستم با پدرام زندگی کنم. وقتی دخترم به دنیا آمد ما به شهری دیگر مهاجرت کردیم ولی به خاطر اختلافات خانوادگی، همسرم مرا رها کرد و به مکان نامعلومی رفت؛ من هم که نمی توانستم هزینه های زندگی را تأمین کنم، در خانه یکی از بستگانم ساکن شدم و با زن معتادی به نام خاله مهشید که در همسایگی ما زندگی می کرد، آشنا شدم.

وی گفت: با تعارف او و برای اولین بار هروئین مصرف کردم تا این که آن زن پیشنهاد خودفروشی شرعی داد. در ابتدا قبول نکردم اما سپس با اکراه پذیرفتم و پس از مدتی به این کار عادت کردم و اگر شبی را در آغوش مردی نمی گذراندم احساس بدی به من دست می داد.

وی ادامه داد: در حالی که برای گذراندن یک شب با هر مردی ۳۰۰ هزار تومان دریافت می کردم پلیس Police به خانه خاله مهشید آمد و من و چندین زن دیگر که خدمات جنسی ارائه می دادیم را دستگیر کردند.

با دستور بازپرس این زن به بازداشتگاه منتقل شد.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx