شهره و مینا با همه پسران محل بودند! / اعتراف تلخ

baran ghatar.com ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ دیدگاه ۳۵۰۵

رقابت بر سر دو خواهر منجر شد تا دو پسر با همدیگر درگیر شوند و جنایت خونینی رقم بخورد.

شهره، دختر ۱۸ ساله ای که همراه مینا خواهر کوچکترش در ماجرای یک قتل ناموسی بازداشت شده بودند پس از انتقال به دادسرا گفت: همراه خواهر کوچکترم و یکی دیگر از دوستانم به پارک نزدیک منزلمان می رفتیم و با خنده های بی جا و حرکات و رفتار ناشایست جلب توجه می کردیم که در این میان من در پارک با جوان ۲۲ ساله ای دوست شده بودم و تلفنی با یکدیگر ارتباط داشتیم.

وی ادامه داد: تا این که روزی در پارک یکی از دوستان دوست پسر من شماره اش را به خواهرم داد. من هم که خودم درگیر دوستی های خیابانی بودم و می خواستم خواهرم نیز مانند من باشد تا به خاطر همین نقطه ضعف چیزی به مادرم نگوید، مانع او نشدم و به او کمک کردم تا با آن جوان دوست شود.

شهره افزود: ماجرای دوستی های خیابانی من و خواهرم در محل زندگی مان پیچید و تقریبا همه پسران محل ما را می شناختند، انگیزه آن ها از این دوستی ها مشخص بود و پس از اینکه با ما وارد ارتباط جنسی می شدند ما را رها می کردند و پسران بعدی به سراغ ما می آمدند. در همین میان خواهرم با پسر دیگری به نام حامد نیز به صورت تلفنی ارتباط داشت و همین موضوع موجب درگیری دو پسر جوان شد که در این نزاع یکی از آن ها به قتل رسید.

بنابراین گزارش بازپرس پس از شنیدن سخنان این دو خواهر دستورات لازم را در خصوص آن ها صادر کرد.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx