اقدام شنیع فرناز حسود برای بهاره! / پسری که بازی شومی خورد!

baran ghatar.com ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۰۱۶

حسادت های زنانه سبب شد تا فرناز دست به کار احمقانه ای بزند که این کار در پایان به یک جنایت خونین ختم شود.

دختر جوان که بخاطر نقش داشتن در یک پرونده قتل ناموسی به دادسرا احضار شده بود گفت: پس از اینکه وارد دانشگاه شدم با دختری به نام بهاره آشنا شدم و رفته رفته او بهترین دوست من در دانشگاه شد.

وی ادامه داد: در همان روزها بود که بهاره با پسری به نام پدرام آشنا شد و پس از مدتی آن ها با یکدیگر نامزد کردند، مدتی بعد بهار از من خواست که برای گرفتن یکسری عکس های خصوصی به خانه پدری پدرام بروم، در آنجا از آن ها عکس هایی خصوص گرفتم.

فرناز بیان کرد: در یکی از همین مهمانی Party ها، برادرم با دیدن بهاره و شوخی های با مزه اش عاشق او شد و از من خواست تا بهاره را برای او خواستگاری کنم. از انتخاب برادرم تعجب کرده بودم، اما از سوی دیگر هم دلم می خواست بهاره برای همیشه کنارم باشد وقتی موضوع را با وی در میان گذاشتم من آن قدر اصرار کردم و از روزهای خوش آینده گفتم که او راضی به ازدواج با برادرم شد، اما هنوز مدت زیادی از ازدواج آن ها نگذشته بود که حسادت های زنانه ام آغاز شد.

این دختر ادامه داد: هدیه هایی که برادرم برای او می خرید و لباس هایی را که او می پوشید نمی توانستم تحمل کنم. آرام آرام این حسادت ها به کینه و اختلاف تبدیل شد تا این که تصمیم گرفتم با انتشار عکس هایی که از او و پدرام داشتم زهرچشمی از بهاره بگیرم، اما برادرم با دیدن آن عکس ها در شبکه های اجتماعی به سراغ پدرام رفت و با چاقویی که همراه داشت دست به جنایت Crime خونینی زد.

بنابراین گزارش فرناز با دستور بازپرس ویژه قتل Murder در اختیار کارآگاهان پلیس Police قرار گرفت.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx