نرم افزارهای مسنجر محبوب موبایل | شهریور ۹۷

dell ghatar.com ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ دیدگاه ۴۳۵

در دنیای امروز شاهد پیشرفت روز به روز تکنولوژی در زندگیمان هستیم و یکی از تکنولوژی های مهم بشر تلفن همراه بود. امروزه وقتی صحبت از تلفن همراه می شود، یعنی وسیله ای که در زندگی همه افراد نقش مهمی ایفا می کند.امروزه توسط تلفن های همراه کار های زیادی را می توان انجام داد که در این مقاله با معرفی چند نرم افزار و با کارایی آن ها آشنا خواهیم شد.


رپورتاژ:
 
دانلود اسنپ چت
 
شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید از خودتان عکس بگیرید و برای فردی ارسال کنید. شما با دانلود نرم افزار اسنپ چت می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.
 
اسنپ چت جالب ترین و البته قدیمی ترین نرم افزار های اشتراک گذاری عکس است. شما می توانید عکس دلخواهتان را بگیرید و حتی فرمت آن عکس را تغییر دهید و هم به آن متنی اضافه کنید و برای شخص دلخواهتان ارسال کنید.
 
یکی از مزیت های جالب اسنپ چت که باعث شده از این نرم افزار استقبال خوبی به عمل بیاد پاک کردن عکس از حافظه گوشی مخاطب است. احتمالا برای شما پیش آمده است که عکسی را برای کسی بفرستید و بعد از فرستادن آن عکس پشیمان شوید با اسنپ چت به راحتی می توانید عکس را از حافظه گوشی مقابل پاک کنید. مزیت دیگری که در این مورد در نرم افزار اسنپ چت وجود دارد گذاشتن زمان برای ارسال عکس است به این صورت که شما زمانی را مشخص می کنید برای عکس و آن را ارسال می کنید. نرم افزار در آن زمان مشخص شده عکس شما را پاک می کند. در نتیجه اسنپ چت بهترین نرم افزار برای اشتراک گذاری عکس هایتان است.
 
همان طور که می دانید یکی از پرطرفدارترین نرم افزار های ارتباطی تلگرام است که در میان کاربران ایرانی نرم افزار آشنا و پر کاربردی است. می خواهم ۲ نمونه از برنامه ای کمکی تلگرام را به شما معرفی کنم.
Telegram plus یکی از برنامه های کمکی تلگرام به حساب می آید که در واقع شما با دانلود نرم افزار تلگرام پلاس نسبت به نسخه اصلی آن از ویژگی و امکانات بهتری بهره مند خواهید شد که شامل امنیت بیشتر – حریم شخصی در واقع مخفی نمودن گفتگو ها – گزینه های متعددی برای رنگ پس زمینه و تغییر فونت و .. می باشد.
 
دانلود اسنپ تلگرام ایکس
 
نرم افزار دیگر نرم افزار Telegram X است این نرم افزار از سمت شرکت اصلی تلگرام مورد تایید قرار گرفته است. در واقع شما با دانلود نرم افزار تلگرام ایکس نسخه فرعی تلگرام اصلی را در اختیار دارید. ویژگی اصلی تلگرام ایکس سرعت و کارایی بالاتر آن نسبت به نسخه اصلی تلگرام است.
 
تلگرام در واقع یک پیام رسان چند منظوره است که کاربر برای ارسال عکس و صدا – گقتگو با دوستان – ایجاد کانال و گروه و حتی کسب و کار از آن استفاده می کنند. شما برای نصب این نرم افزار کافی است آن را دانلود کرده سپس نصب نمایید و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و کد تایید را دریافت و در آخر کد تایید را وارد و از نرم افزار استفاده کنید.
 
حال می خواهیم با نرم افزار پر سرعت و پر کاربردی که در بین کاربران محبوبیت بالایی دارد آشنا شویم.
حتما برای شما پیش آمده است که بخواهید چند فیلم – آهنگ – عکس – پی دی اف و .. که حجم بالایی هم دارند را برای دوستان خود ارسال یا دریافت کنید. استفاده کردن این مقدار حجم با استفاده از بلوتوث هم کم سرعت و هم زمان گیر است و شاید هم نتیجه مناسبی هم نداشته باشد. دو نمونه ازنرم افزار های مهم و کاربردی برای ارسال فایل ها بین دو دستگاه نرم افزار های شیریت و زاپیا می باشد.
 
کارایی این نرم افزار ها برای ارسال و دریافت فایل ها با حجم بالا در کمترین زمان ممکن است. این نرم افزار ها از wifi تلفن های شما برای برقراری ارتباط استفاده کرده و ارسال فایل را راحت می کنند. شما می توانید با دانلود نرم افزار شیریت و دانلود زاپیا روی گوشی های خود بدون استفاده از اینترنت فایل های خود را با دوستانتان ارسال یا دریافت نمایید.
 
در جهان امروز داشتن تلفن همراه جزیی از واجبات به حساب می آید به قدری که وجود تلفن همراه واجب شده است که بسیاری از افراد اعتیاد خاصی به آن پیدا کرده باشند و زندگی روزانه خود را نمی توانند بدون تلفن همراه بگذرانند. در گذشته تلفن همراه فقط برای ارسال پیام متنی ( اس ام اس ) و یا مکالمه تلفنی قابل استفاده بود ولی الان با پیشرفت تکنولوژی و هوشمند شدن تلفن های همراه علاوه بر مکالمه تلفنی و ارسال پیام متنی شامل کاربرد های فراوانی برای افراد جامعه شده است.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx