آپدیت «شیریت» و نرم افزارهای موبایل | مهر ۹۷

dell ghatar.com ۱۲ مهر ۱۳۹۷ دیدگاه ۴۶۴

امروزه با گسترش استفاده از موبایل‌های هوشمند، ارائه دهندگان خدمات سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری برای این وسایل هوشمند در جایگاه ویژه‌ای قرار گرفته‌اند. برخی از سایت‌های اینترنتی به معرفی و توزیع نرم ‌افزارهای موبایل‌های هوشمند با سیستم ‌عامل‌های مختلف می‌پردازند. طبق آمار رسمی اعلام شده در حال حاضر سیستم عامل اندروید محبوب‌ترین سیستم ‌عامل در بین استفاده کنندگان از موبایل‌های هوشمند می‌باشد.

رپورتاژ:
وبسایت تیز موبایل یکی از فعال‌ترین وبسایت‌ها در حوزه‌ی نرم ‌افزاری برای سیستم ‌عامل اندروید می‌باشد. همچنین در این سایت نسخه‌ی ویندوز ارائه شده از هر اپلیکیشن نیز در صورت وجود، قرار گرفته است. در این وبسایت هدف اصلی سرعت بخشیدن در ارائه‌ی جدیدترین نسخه‌های انتشار یافته از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی اعلام شده‌است.
 
با ما همراه باشید تا با برخی از این اپلیکیشن‌ها و بازی‌های معرفی شده در این سایت بپردازیم.
اگر به دنبال نسخه جدید اپلیکیشن روبیکا هستید، تیز موبایل یکی از بهترین انتخاب‌ هاست. روبیکا که در مدتی کوتاه با ارائه‌ی اپلیکیشنی کاربردی و با خدماتی متنوع، برگزاری مسابقات مختلف و همچنین تبلیغات گسترده‌ی تلویزیونی به محبوبیتی بسیار دست یافته است، از جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن خود رونمایی کرد. ویژگی منحصر به فرد و جذاب روبیکا که بسیاری از مخاطبین را به خود جذب کرده است، اینترنت رایگان برای اپراتورهای همراه ‌اول و ایرانسل می‌باشد. در درون اپلیکیشن روبیکا کاربر با محیطی جذاب و در عین حال ساده می‌تواند کاربردهایی نظیر: مشاهده برنامه‌های تلویزیونی و یا مسابقات ورزشی، فیلم‌ها و سریال‌ها، موسیقی‌های جذاب و قسمت‌های بسیار کاربردی آموزشی دسترسی داشته باشد.
 

نسخه جدید اپلیکیشن روبیکا

 
اما در قسمت بعدی به بررسی آخرین آپدیت برنامه کاربردی شیریت، در سایت تیز موبایل می‌پردازیم. دیگر کمتر کسی رو می‌توان پیدا کرد که بر روی موبایل هوشمند خود از نرم‌افزار شیریت استفاده نکند. این نرم‌افزار به شدت محبوب در بین کاربران اندروید، با هدف انتقال فایل‌ها با فرمت‌های مختلف وارد مارکت‌های اندرویدی شد. انتقال فایل در شیریت به کمک فناوری وای فای و هات اسپات موبایل‌های اندروید صورت می‌گیرید.
 
با گذشت زمان کاربردهای بیشتری به شیریت افزوده شد. اما همچنان کاربرد اصلی آن یعنی انتقال فایل‌ها حتی با حجم‌هایی در حد چند گیگابایت اولویت اول انتخاب این اپلیکیشن برای کاربران موبایل‌های هوشمند می‌باشد. این نرم‌افزار همچنین برای ویندوز و سیستم‌عامل آی او اس نیز ارائه شده است که اماکن برقراری ارتباط بین این سه سیستم عامل با یکدیگر را فراهم می‌کند.
 
برای دسترسی به آخرین آپدیت این اپلیکیشن در تیز موبایل، که بسیاری از مشکلات فنی آن به طور کامل در این نسخه بر طرف شده است، کافی‌است نام آن را در قسمت سرچ جست و جو کنید. همچنین به دلیل محبوبیت غیرقابل انکار این اپلیکیشن، معمولا این برنامه در صفحه اول سایت تیز موبایل قرار می‌گیرید.
 
آخرین آپدیت برنامه کاربردی شیریت

 
در تیز موبایل قسمتی هم برای دانلود برنامه کاربردی تلگرام در نظر گرفته شده است. تلگرام که بدون شک محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام رسان در بین ما ایرانی‌هاست، خیلی زود جای خودش را در بین استفاده کنندگان از پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی محکم کرد. نکته‌ی قابل توجه در مورد تلگرام این است که این پیام رسان موفق، فقط در بین قشر جوان جامعه محبوب نیست، بلکه در سنین بالاتر نیز به محبوبیت قابل تحسینی دست یافته است. همچنین این پیام رسان با قابلیت‌های متعددش، راه را برای کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین هموارتر کرد.
 
کاربرد اصلی پیام رسان تلگرام همان گونه که از اسمش پیداست، انتقال پیام‌های کاربران مختلف از تمامی نقاط مختلف دنیاست. این پیام‌ها می‌توانند در فرمت‌های مختلف مثل تکست، ویدیو، تصویر، موزیک و سایر فرمت‌ها باشند. همپنین در این پیام رسان امکان برقراری ویدیو و تماس رایگان نیز وجود دارد. اما چیزی که بیشتر مورد توجه استفاده کنندگان از تلگرام قرار گرفته است، امنیت قابل قبول این پیام رسان و استفاده از رمزنگاری‌های کاملا قوی و استاندارد برای تامین امنیت کاربران تلگرام می‌باشد. امنیتی که خود تلگرام بارها اعلام کرده است که توجه ویژه‌ای به آن دارد و حتی جوایزی برای شکستن حریم امنیتی این پیام رسان در نظر گرفته است.
 
تلگرام با انتشار هر آپدیت جدید از اپلیکیشن‌های خود، کاربرانش رو تا حدود زیادی غافلگیر می‌کند. زیرا معمولا با هر آپدیت، امکاناتی جدید و کاملا کاربردی به آن اضافه می‌شود. برخی از تغییرات اعمال شده در این اپلیکیشن در سایت تیز موبایل به شرح زیر اعلام شده است:
• مشاهده فیلم‌ها همزمان با آپلود بدون نیاز به دانلود کامل آن
• فعال سازی کاملا هوشمندانه حالت شب
• ثابت ماندن نشان‌گر در حالت لانچر
• و تغییرات جزئی دیگر
در تیز موبایل علاوه بر نسخه‌ی اندرویدی تلگرام، می‌توانید نسخه‌ی ارائه شده آن برای سیستم عامل ویندوز را نیز دانلود کنید.
 
دانلود برنامه کاربردی تلگرام

 
اگر شما هم از استفاده کنندگان اپلیکیشن وایر مسنجر می‌باشید، می‌توانید در تیز موبایل برای دانلود نرم افزار وایر مسنجر اقدام کنید. این نرم افزار نیز مانند تلگرام یک نرم افزار پیام رسان می‌باشد که هرچند هنوز به محبوبیت تلگرام دست پیدا نکرده است، اما با فیلتر شدن تلگرام، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای جایگزینی آن باشد. در وایر مسنجر انتقال پیام‌ها با سرعتی بالا و در محیطی کاملا امن انجام می‌گیرد. همانند تلگرام در وایر مسنجر نیز امکان ارسال انواع فایل‌ها با فرمت‌های متفاوت فراهم شده است. محیط ساده و در عین حال جذاب وایر مسنجر کار را برای تعامل کاربر با اپلیکیشن آسان نموده و در تمامی قسمت‌های این اپلیکیشین از پیچیدگی‌های غیر ضروری اجتناب شده است.
 
وایر مسنجر نرم افزاری کاملا نوپا بوده، که توسط شرکت اسکایپ از زیر مجموعه‌ی ماکروسافت طراحی شده و توسعه یافته است. پیش بینی می‌شود این نرم افزار در آینده‌ای نه چندان دور محبوبیتی بسیار بیشتر نزد کاربران اینترنت پیدا کند.
همانند تلگرام، وایر مسنجر نیز برای سیستم عامل‌های اندروید و همچنین ویندوز انتشار یافته است. که در تیز موبایل هر دو نسخه‌ی این پیام رسان برای دانلود موجود می‌باشد.
 
دانلود نرم افزار وایر مسنجر

 
شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که از سایت‌های مختلف اقدام به دانلود نرم افزار فیلگرام کرده باشید و پس از نصب متوجه شوید این نرم افزار همانی نیست که به دنبالش بودید. چاره‌ی کار شما سایت تیز موبایل است که در آن می‌توانید به دانلود نسخه کامل فیلگرام بپردازید.
 
همان طور که اطلاع دارید، شرکت تلگرام برای تشویق و سنجش خلاقیت برنامه نویسان، سورس کدهای خود را به صورت رایگان در اختیار همگان قرار داده است. پس از انجام این کار تعداد زیادی از برنامه نویسان در سطح جهان اقدام به توسعه پیام رسان‌هایی با سورس کدهای آماده تلگرام کردند که در کشور خودمان نیز یکی از محبوب ترین نسخه های طراحی شده از تلگرام اصلی، پیام رسان موبوگرام بود. بهترین امکان ارائه شده توسط تلگرام برای این موضوع، امکان اتصال این پیام رسان‌ها به سرورهای اصلی تلگرام است. موضوعی که علاوه بر تامین سرعت مورد نیاز برای برقراری ارتباطات، بحث امنیتی را نیز تا حد زیادی تامین می‌کند.
 
فیلگرام نیز یکی از نسخه‌های غیر رسمی طراحی شده از تلگرام اصلی می‌باشد که پس از فیلتر شدن تلگرام وارد مارکت‌های اندرویدی شد. با فیلگرام در هر زمان از شبانه روز می‌توانید بدون نیاز به هیچ عامل دور زننده، در محیطی کاملا امن به ایجاد ارتباط با مخاطبین خود بپردازید.
 
فیلگرام قابلیت‌های اضافه شده‌ی بیشتری نسبت به تلگرام رسمی دارد که در سایت تیز موبایل به تعدادی از آن‌ها اشاره شده است، این قابلیت‌ها عبارتند از:
• تغییر فونت در محیط چت
• زبان و تاریخ فارسی
• تم‌های سفارشی شده با قابلیت به اشتراک گذاری
• ارسال دو مرحله‌ای استیکر و وویس‌ها (برای جلوگیری از ارسال اشتباه استیکر و وویس )
• قابلیت نمایش مخاطبین آنلاین در قسمتی مجزا
• جداسازی چت‌ها، گروه‌ها، کانال‌ها و ربات‌ها در محیط برنامه
• و چند قابلیت‌ دیگر
 
دانلود نسخه کامل فیلگرام

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  مخفی کردن اپ ها در گوشی اندرویدی به چه شکل است ؟

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx