فروش آبجو به اسم دلستر در سوپرمارکت‌ها

dell ghatar.com ۱۷ مهر ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۷۷۸

پس از کسب اطلاع از خرید و فروش آبجو در برخی مغازه های (سوپرمارکت) سطح شهر در بطری و با نام و نشان دلستر خبرنگار ما به یکی از این مغازه ها مراجعه کرد و موفق شد به راحتی تهیه آب معدنی، بطری آبجو ( نوشیدنی الکلی) را با قیمت ۲۵ هزار تومان بخرد.

پس از کسب اطلاع از خرید و فروش آبجو در برخی مغازه های (سوپرمارکت) سطح شهر در بطری و با نام و نشان دلستر  خبرنگار ما به یکی از این مغازه ها مراجعه کرد و موفق شد به راحتی تهیه آب معدنی، بطری آبجو ( نوشیدنی الکلی) را با قیمت ۲۵ هزار تومان بخرد.

این بطری ها به صورت پلمپ عرضه می شود و مشخص نیست که افرادی با سوءاستفاده از برند و نشان کارخانه های تولید نوشیدنی، بطری های آبجو را تهیه و عرضه می کنند یا برخی تولیدکنندگان نوشیدنی در خلال فعالیت هایشان، این فرآورده الکلی را نیز تولید و به صورت غیرآشکار و غیررسمی عرضه می کنند.

نام برند و مشخصات نوشیدنی که روی همه قوطی ها درج می شود روی این بطری های آبجو هم وجود دارد با این تفاوت که روی برخی بطری های آبجو قیمت، تاریخ تولید و انقضا وجود ندارد.

روی برخی بطری های آبجو با یک نوع برند خاص تاریخ انقضا و قیمت (به نرخ آن نوشیدنی) نیز درج شده است.
استان تهران تاکنون عرضه این بطری های آبجو در قالب دو نوع برند مشاهده شده است.

محل تهیه این بطری های آبجو در یکی از مناطق واقع در شمال استان تهران بوده است.

برای تهیه آبجو مغازه داران البته باید به شما اطمینان داشته باشند تا این بطری های آبجو را بفروشند زیرا آنها را در قفسه های فروش در معرض دید مشتریان قرار نداده اند بلکه در قسمتی از مغازه پنهان کرده اند و به مشتریان دائم و آشنا یا افرادی که بتوانند اطمینان مغازه دار را جلب کنند می فروشند.

خبرنگار به سوپرمارکتی که گفته می شد آبجو عرضه می کند مراجعه کرد، شاگرد مغازه ابتدا می گفت نداریم اما وقتی با اصرار مواجه شد پاسخ داد: بگذار صاحب مغازه بیاید، دو ساعت دیگه بیا.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx