معرفی فیلگرام و نرم افزارهای اندروید | مهر ۹۷

dell ghatar.com ۲۱ مهر ۱۳۹۷ دیدگاه ۵۱۰

شاید بتوان یکی از بزرگترین دلایل انتخاب تلگرام های غیر رسمی توسط کاربران تلگرام اصلی را، امکانات خاص و ویژه ای دانست که این پیام رسان ها فراهم می آورند.


پس از انتشار API تلگرام برای توسعه دهندگان در تمام نقاط جهان، در کشور خودمان نیز خیلی از برنامه نویسان به سمت توسعه تلگرام های غیر رسمی با امکاناتی بیشتر رفتند. یکی ازا آن ها فیلگرام بود که در آخرین نسخه اپلیکیشن فیلگرام، می توان به وضوح نمونه ای بارز از امکانات یاد شده را مشاهده کرد. برنامه ای که برای طراحی و پیاده سازی اش زمان زیادی لازم نبود زیرا بستر اصلی از قبل فراهم شده بود اما سازندگان فیلگرام به دنبال امکانات ویژه ای بودند تا بتوانند کاربران بیشتری به سمت خود بکشانند.
 
فیلگرام در زمان انتشار با فراهم سازی امکاناتی مانند : پشتیبانی از قالب های زیبا، استفاده از زبان کاملا فارسی، مدیریت محیط گفت و گوها، تاییدهای ارسال استیکر و پیام های ضبط شده صوتی، مشاهده تغییرات مخاطبین و امکانات جذاب دیگر، راه همواری را برای پیشرفت هرچه بیشتر خودش آماده ساخت. اگرچه این امکانات به ظاهر کافی به نظر نمی رسیدند ولی کاربران زیادی را به سمت فیلگرام کشانده و آن ها را به طرفداران پر و پا قرص فیلگرام تبدیل کردند.
 

آخرین نسخه اپلیکیشن فیلگرام

 
وقتی جایی از نرم افزارها و پیام رسان های ارتباط صوتی و تصویری رایگان صحبتی به میان باشد، نا خودآگاه ذهن همه به سمت یکی از محبوب ترین آن ها یعنی، ایمو کشیده خواهد شد. اگر برای شما ارتباط صوتی و تصویری با کیفیت اهمیت زیادی دارد، حتما تا به حال نسبت به دانلود برنامه کاربردی ایمو اقدام نموده اید. اپلیکیشنی که علاوه بر این قابلیت بسیار کاربردی، ویژگی های بارز زیاد دیگری نیز دارد که هیچگاه نتوانست به وسیله آن ها به محبوبیتی دست یابد که قبلا توسط ارتباط تصویری و صوتی اش به دست آورده بود.
 
از جمله قابلیت های ایمو می توان امکان ارسال پیام های متنی و به اشتراک گذاری فایل ها در بین مخاطبین خود در هر زمان و هر مکان نام برد. این پیام رسان کاملا رایگان بوده و در کشور خودمان نیز چند سالی است که یکی از اولین انتخاب ها برای برقراری ارتباط می باشد. ایمو در به روزرسانی های اخیر خود امکان گذاشتن استوری را نیز به اپلیکیشن خود اضافه کرده است و بعد از انتشار این نسخه از به روزرسانی اش بازخوردهای بسیار خوبی از طرف کاربرانش بدست آورده است.
 
دانلود برنامه کاربردی ایمو

 
تجربه نشان داده است که اکثر افراد استفاده کننده از تلفن های همراه هوشمند اندروید، که نرم افزارها و اپلیکیشن های زیادی روی تلفن همراه خود نصب کرده اند در بازه های زمانی طولانی مدت نسبت به، به روزرسانی این برنامه ها اقدام می کنند. در حالی که با دریافت جدیدترین نسخه نرم افزار های اندروید می توان از امکانات و قابلتی های بسیار زیادی که در آن آپدیت ها فراهم شده است، استفاده کرد. در برخی موارد یک اپلیکیشن و یا برنامه کاربردی پس از ارائه مدتی برای آزمایش در میان کاربران قرار می گیرد و پس از مشخص شدن باگ هایش، سازندگان برنامه نسبت به رفع باگ ها و مشکلات به وجود آمده اقدام می کنند.
 
به عنوان یک دارنده تلفن همراه هوشمند باید این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید که، آپدیت یک نرم افزار در افزایش کارایی آن تاثیر به سزایی خواهد داشت. پس به طور مرتب و در بازه های زمانی مشخص باید برای انجام این به روزرسانی ها اقدام کنید. البته نکته مهم دیگر این است که از هر سایت و مارکتی نمی توان این به روزرسانی ها را انجام داد، پس در اولین قدم شناخت مارکت ها و سایت های رسمی و معتبر در این زمینه ضروری است.
 
اگر از افرادی هستید که دانلود نرم افزار بیتاک را در برنامه خود قرار داده اید، بد نیست در ادامه این مطلب بیشتر با آن آشنا شوید. همزمان با انتشار نرم افزار محبوب ویچت، پیام رسانی انتشار یافت که از نظر امکانات و قابلیت ها نه تنها با ویچت برابری می کرد بلکه در برخی موارد از آن نیز پیشی می گرفت. اپلیکیشن بیتاک که همه ما آن را با لوگو زنبور عسلش به خاطر می آوریم، به پیام رسان محبوبی تبدیل شده است که جایی برای هیچ گونه انتقادی باقی نمی گذارد. یکی از مهم ترین ویژگی های بیتاک که آن را بر سر زبان ها انداخت، قابلیت انجام حرکت شیک و برقراری ارتباط با نزدیک ترین افراد از نظر جغرافیایی بود.
 
در بیتاک به راحتی می توانید افراد بر اساس فاصله زمانیشان با خودتان به صورت مرتب شده مشاهده کنید. برای برقراری ارتباط نیز امکان ارسال پیام های متنی، صوتی و تصویری فراهم شده است. همچنین می توانید فایل های خود را با فرمت های تعیین شده در یک گفت و گو یک یا چند نفره ارسال کنید. درباره سرعت این اپلیکیشن هم می تواند ادعا کرد که، به نسبت سرورهای استفاده شده برای راه اندازی اش، سرعت بسیار قابل قبولی ارائه می کند.
 
برخی از افراد بر این باورند که با وجود تعداد زیاد پیام رسان های غیر رسمی ارائه شده برای تلگرام، بهتر است هم چنان از اپلیکیشن رسمی این پیام رسان استفاده کنیم. این که این گفته تا چه میزان صحیح است، بحث مفصلی در بر دارد اما می توان ادعا کرد استفاده از اپلیکیشن های رسمی ارائه شده توسط هر شرکت ویژگی های بسیار زیادی خواهد داشت. یکی از مهم ترین ویژگی های یاد شده این است که، با استفاده از این اپلیکیشن های رسمی درصد بالایی از امنیت را در برابر خود احساس خواهید کرد و در صورت ایجاد هر گونه مشکل احتمالی مرجع رسمی و قابل اطمینانی برای بررسی آن مشکل وجود خواهد داشت.
 
دانلود نسخه رسمی تلگرام برای شما تجربه بهتری از ارتباط با دیگران به وجود خواهد آورد زیرا در این نسخه تمامی واسطه ها از میان برداشته شده اند و شما مستقیما با سرورهای ارتباطی اصلی تلگرام مواجه خواهید بود. همچنین تجربه نشان داده است که معمولا، جدیدترین قابلیت ها و کاربردهای اضافه شده به اپلیکیشن ها و نرم افزارهای اندروید، ابتدا برای نسخه های رسمی آن ها ارائه می شوند که این ویژگی برای دوست داران تکنولوژی بسیار اهمیت دارد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  مخفی کردن اپ ها در گوشی اندرویدی به چه شکل است ؟

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx