نمی‌شود که فقط شما سربه‌سرمان بگذاری استاد خیابانی!

baran ghatar.com ۲۸ مهر ۱۳۹۷ دیدگاه ۸۰۹

ما به این رفتارهایت عادت داریم، بگذار مردم هم با خاطراتت خوش باشند

جواد خیابانی باز یکی از آن ویدئوهای احساسی‌اش منتشر کرده است درباره انتقادهای اخیری که به انگلیسی حرف زدنش شده است. او اما یادش رفته که بگوید چه شد که رفتارش سوژه شد!

زاوش محمدی: ویدئوی جدید جواد خیابانی درباره شوخی های اخیر را کمتر کسی است که ندیده باشد. همه گلایه های او برای اینکه سر به سرش گذاشته اند. او گفته بی ادبی کرده اند. گفته این بی ادبی ها باعث می شود محیط ورزشگاه برای ورود بانوان به ورزشگاه فراهم نباشد. می گوید او تا زنده است قدرش را بدانیم و کلی گفته این شکلی دیگر. اینکه مثل شفیع نشود که بعد از فوتش از خوبی هایش گفته شود. اینکه از او بت ساخته باشند و این چیزها!
 
حتی بارها نوشته هایی از جنس آنچه تهمینه میلانی بازنشر داده بود هم دیده شده که کسی را نباید برای عدم تسلط در زبان خارجی دوم مسخره کرد.
 
اگرچه که خیابانی چیزی در این ویدئو درباره ماجراهای بازی ایران و بولیوی و عدم تسلطش به زبان انگلیسی ، نگفته و اگرچه مثلا خیلی از مردم می گویند او هم همان قدر غیر روان انگلیسی حرف می زند که دو مقام سیاسی عالی کشور در جایی به بزرگی سازمان ملل هم همین میزان غیر مسلط انگلیسی حرف زده اند اما او به کلی یک حقیقت را نادیده می گیرد .
 
انگار این مردم هستند که برایش موج راه می اندازند. مگر همین مردم نبودند که یک سال قبل وقتی پیش افتادی تا برای زلزله زده ها کمک جمع کنی ، دوشادوشت بودند و ستایشت کردند؟ مگر همین مردم بارها با گزارش هایت تا اوج آسمان پرواز نکرده اند؟
 
چه می شود جواد جان که گاهی اینگونه می شود؟ چرا این وجه از ماجرا را نمی گویی و سکوت می کنی؟ خیلی از ما قطعا مشکل شما را در صحبت به زبان انگلیسی داریم اما کدام مان به خواست خودش این توانایی را در خود می بیند که با اعتماد به نفس کامل رو به دوربین و جلوی چشمان ۸۰ میلیون ایرانی که حالا اگر در پخش زنده هم نبینند ، بلافاصله تصاویرش برای شان در شبکه های اجتماعی مخابره می شود ، شروع کند به سئوال های انگلیسی پرسیدن.
 
تازه کدام یک از ما با چنین اعتماد به نفسی کتابی شکیل و سه جلدی و با قیمت لاکچری ترجمه می کند و اسمش پایش به عنوان مترجمه می خورد و در نهایت وقتی می خواهد زبانش را به رخ بکشد ، اینگونه سخن می گوید؟
 
نه استاد جواد عزیز ، این خود شمایی که اعتماد به نفست را به چالش کشیدی و این مسیر را برای برخوردها و سوژه شدن ها و ترند شدن انتخاب کردی.
 
خیلی از ما با همه این شیرینی هایت ، اشتباهاتت ، بعد اشک در آوردن هایت و ویدئوهای سینه سوخته دادنت ، دوستت داریم .
 
ما به این رفتارهایت عادت داریم . شما راحت باش، بگذار مردم هم همان طور که دوستش دارند با خاطراتت خوش باشند. بی شک قرار نیست سر به سرت نگذارند وقتی با کارهایت سر به سرشان می گذاری!
 
منبع: خیرآنلاین

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx