معرفی آپدیت زاپیا و نرم افزارهای مرتبط | مهر ۹۷

dell ghatar.com ۲۹ مهر ۱۳۹۷ دیدگاه ۸۲۴

برای ارسال فایل های شخصی و غیر شخصی تان از طریق تلفن همراه و یا دیگر دستگاه های هوشمند و به اشتراک گذاری آن ها حتما به اپلیکیشن های مربوط به این کار نیاز خواهید داشت.

اپلیکیشن های زیادی بدین منظور طراحی شده است اما با دانلود آخرین نسخه زاپیا علاوه بر انتقال مطمئن فایل هایتان به امکانات دیگری نیز دسترسی خواهید داشت. زاپیا رقیب اصلی نرم افزار شیریت می باشد که با وجود رقابت بسیار زیاد ما بین این دو، در نهایت هر دوی آن ها به محبوبیت نسبی دست یافتند و نمی توان گفت کدام یک از دیگری برتر است.
 
یکی از ویژگی های بسیار جذاب در برنامه زاپیا که باعث شد مدت زیادی سر زبان ها بیافتد ویژگی بسیار کاربردی Phone Replicate است. این ویژگی با بک آپ گیری از برنامه ها، فایل ها و مخاطبین شما برای انتقال این موارد به گوشی جدیدتان کمک بسیار زیادی خواهد کرد. یعنی کافیست این قابلیت را فعال کنید و پس از خریداری تلفن همراه جدید خود با یک حرکت تمامی فایل ها و مخاطبین خود را از تلفن همراه قبلی خود به گوشی جدید انتقال دهید. بدون اغراق این نرم افزار یکی از ضروری ترین نرم افزارهایی است که باید پس از خرید هر دستگاه هوشمندی آن را نصب کنیم.


دانلود زاپیا

تلفن های هوشمند موجود در بازار در حال حاضر با ظرفیت های بسیار بالایی عرضه می شوند. این ظرفیت های بالا باعث می شوند هر شخص بتواند فایل های بیشتری را بر روی تلفن همراه خودش ذخیره کند که برای مدیریت این حجم زیاد از فایل ها قطعا به دانلود فایل منیجر نیاز خواهد داشت. اپلیکیشن فایل منیجر دقیقا به همین منظور ساخته و تولید شده است که به کمک آن بتوان در هر زمانی به راحتی فایل های موجود بر روی دستگاه های هوشمند مختلف را مدیریت کرد.
 
فایل منیجر برای جا به جایی فایل ها بین پوشه ها و قسمت های مختلف حافظه داخلی و مموری کارت ها، دست شما را باز خواهد گذاشت. به علاوه با این نرم افزار می توانید نام فایل ها و پوشه های ذخیره شده بر روی حافظه را به راحتی تغییر داده و مشخصات آن ها را مطالعه کنید. همچنین فایل منیجر امکان فشرده سازی و در مقابل آن عملیات استخراج فایل های زیپ شده برای شما فراهم می کند که با این اوصاف دیگر نیازی به نرم افزار های حجیم برای انجام این کارهای پیش پا افتاده نخواهید داشت.

دانلود فایل منیجر

این روزها اهمیت نرم افزارها و اپلیکیشن های پیام رسان برای ایجاد ارتباطات مثبت با دوستان و دیگر افراد جهان بر کسی پوشیده نیست. لاین یکی از قدیمی ترین و دوست داشتنی ترین پیام رسان های موبایلی می باشد. با دریافت آخرین آپدیت برنامه کاربردی لاین امکانات جذابی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که قطعا در دیگر پیام رسان های مشابه ندیده بودید و یا آن پیام رسان ها مدتی بعد از لاین اقدام به اضافه کردن این امکانات کرده اند. با وجود انتشار پیام رسان هایی با کیفیت های بالاتر و امکاناتی به مراتب بیشتر، باز هم خیلی از کاربران اینترنتی لاین را اولین انتخاب خود می دانند.
 
در اپلیکیشن پیام رسان لاین به راحتی با دوستان و آشنایان خود در همه جای دنیا در ارتباط هستید. این ارتباط می تواند به صورت چت ها و گفت و گوهای متنی باشد و یا در قالب تماس های صوتی و تصویری کاملا رایگان صورت گیرد. لاین امکان ایجاد گروه هایی با ظرفیت بالا را برای ایجاد و تداوم کسب و کارهای اینترنتی نیز فراهم کرده است و در هر شرایطی می توان از امکانات رایگان این گروه ها بهره لازم را برد. این پیام رسان قدیمی هنوز دست از تلاش و فعالیت برای جلب رضایت کاربرانش بر نداشته است، پس می توان هنوز هم مثل سابق روی این پیام رسان حساب باز کرد.
 
شما استفاده کنندگان از پیام رسان تلگرام که حالا به دلیل فیلتر شدن آن با مشکلاتی رو به رو شده اید باید به فکر یک گزینه جایگزین باشید و چه جایگزینی بهتر از تلگرام های غیر رسمی که مجوز عبور از فیلترینگ را نیز دریافت کرده اند. پیشنهاد ما به شما دانلود جدیدترین هاتگرام است که این روزها خیلی سر و صدا به راه انداخته است. هاتگرام توسط برنامه نویسان ایرانی و با استفاده از API های رسمی خود تلگرام توسعه یافته است.
این نرم افزار را می توانید با جست و جوی ساده دریافت کنید و پس از نصب آن از امکاناتش لذت ببرید. هاتگرام سرعت قابل قبولی را برای انتقال پیام های شما فراهم می کند و از نظر امنیتی نیز از استانداردهای لازم در این زمینه بهره گرفته است. پشتیبانی کامل از زبان فارسی و تاریخ شمسی، امکان ایجاد گروه ها و سوپر گروه ها و کانال های رایگان، تنظیم تم و قالب شخصی برای محیط گفت و گو، ارسال پیشرفته فوروادها و نمایش مخاطبین آنلاین بخشی از ویژگی های هاتگرام است که تا این نسخه از نرم افزار ارائه شده است.
 
یکی دیگر از پیام رسان های به روز که این روزها خیلی نامش بر سر زبان ها افتاده است، نرم افزار پیام رسان آی گپ می باشد. آی گپ با بهره گیری از پر سرعت ترین سرورهای روز دنیا و استفاده از شیوه های رمز نگاری فوق محرمانه توانسته است نامی برای خودش دست و پا کند. رابط کاربری استفاده شده در آی گپ بسیار شیک است و به نظر می رسد طراحان این محیط کاربری تمام تدابیر لازم برای جلب رضایت کاربران با سلایق مختلف را در نظر گرفته اند.
 
آی گپ را می توانید برای تمامی سیستم عامل های تلفن ها همراه هوشمند دریافت کنید همچنین ارائه نسخه تحت وب این پیام رسان باعث شده است که تقریبا تمامی دستگاه های هوشمند بتوانند از این پیام رسان استفاده کنند. تفاوتی نمی کند که با چه دستگاهی بر روی اکانت شخصی خود لاگین شده باشید، در هر زمان و مکانی می توانید به گفت و گوها و پیام های رد و بدل شده خود دسترسی داشته باشید. در آی گپ این امکان جالب فراهم شده است که بتوانید چت شخصی خود را به یک گروه تبدیل کنید و دیگران را به آن دعوت کرده و به رد و بدل کردن پیام هایی با فرمت های مختلف بپردازید.
 

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx