به روز ترین تکنیکهای افزایش بازدید سایت

dell ghatar.com ۱۴ آبان ۱۳۹۷ دیدگاه ۴۸۸

تفاوتی نمی کند که شما چه ذهنیتی راجع به تجارت الکترونیک و کسب و کارهای مربوط به آن داشته باشید. چیزی که مشخص است این است که کسب و کارهای اینترنتی این روزها بیشتر از قبل اسم و رسم دار شده اند.


شما کافی است یک سایت خوب طراحی کرده و با بالا بردن بازدید سایت درآمدهایی حتی تا چند صد میلیون در ماه به دست آورید. کاری که بسیاری از سایت های موفق که روزانه از آن ها خرید انجام می دهید، مدتی قبل انجام داده اند و حالا نتیجه اش را به چشم می بینند. وبسایت قدرتمندی هم چون دیجیکالا نیز روزی یک سایت معمولی به شمار می آمده است.
 
سایت های مختلف یکی از بهترین بسترهای موجود برای معرفی و ارائه خدمات شما می باشند که با توجه به هزینه های اولیه بسیار پایینشان به طور حتم نسبت به سایر کسب و کارهای سنتی ریسک کمتری داشته و کمتر صاحبان خود را وادار به خرج کردن های میلیونی می کنند. این یکی از چندین دلیل مهمی است که کسب و کارهای سنتی به خاطر آن به سمت دنیای اینترنت رو آورده اند. اما صرفا طراحی و داشتن یک سایت خوب برای این فعالیت ها، تضمین کننده موفقیت نیست و علاوه بر داشتن این بستر باید برای بهبود آن نیز تدابیری اندیشید.

بالا بردن بازدید سایت

یکی از بهترین تدابیر برای جذب مخاطبین بیشتر به سایت اعتماد سازی می باشد. در فرآیند اعتماد سازی شما به عنوان ارائه کننده خدمات وبسایت خود باید قبل از هر چیزی مشتری های خود را در مورد کیفیت و مطمئن بودن کالا و خدمات خود توجیه کنید. بهبود رتبه الکسا یکی از بهترین روش هایی است که برای محقق ساختن اعتماد سازی به کار گرفته می شود. اکثر صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و به خصوص وب مسترها این روش را به صورت تجربی فرا گرفته اند و تعداد زیادی نیز با استفاده از مشورت و راهنمایی های افراد متخصص به این راه رسیده اند.
سایت رسمی الکسا به عنوان یک مرجع عمل می کند و در واقع شما به نسبت قدمت و پرطرفدار بودنتان در رده بندی این سایت جایگاهی عددی به دست خواهید آورد. فرض کنید برای خرید یک کالا در اینترنت ۵ سایت معتبر وجود داشته باشد و شما یک کاربر اینترنتی تازه کار باشید که تا به حال از هیچ کدام از این ۵ وبسایت خرید انجام نداده اید. در این حالت با جست و جوی آدرس این سایت ها در سایت رسمی الکسا می توانید آن ها را بر اساس محبوبیت به صورت رتبه بندی شده مشاهده کنید. حالا تصمیم با خودتان است که کدام یک را انتخاب کنید ولی تجربه نشان داده است رتبه های بهتر همیشه قابل اطمینان تر هستند.
 
افزایش رنک الکسای سایت

این دیدگاه از نظر یک کاربر اینترنتی و یا یک مشتری بود اما شما به عنوان صاحب یک وبسایت رسمی چه باید بکنید؟ چطور می توانید با اعتماد سازی مشتری بیشتری به سمت خود بکشانید و بازدید سایت خود را بالا ببرید؟ مسلما افزایش رنک الکسای سایت نیز مانند تمامی حرفه های دنیا یک مهارت به شمار می آید و اگر تخصص لازم برای آن را ندارید نمی توانید به این راحتی از پس آن برآیید. توجه داشته باشید در محیط اینترنت سرپیچی از قوانین غیر ممکن است. در دنیای واقعی با کمی زرنگی می توان بسیاری از قوانین را دور زده و از انجام دادنشان سرپیچی کرد اما، در محیط اینترنت نه تنها برای هر اشتباه مجازات خواهید شد بلکه ممکن است یک اشتباه آخرین اشتباه در کسب و کارتان باشد و دیگر فرصتی برای جبران پیش رویتان قرار نگیرد!
 
به همین علت پیشنهاد می کنیم برای امنیت هرچه بیشتر سایت و کسب و کار خودتان امور مربوطه به بهینه سازی های سئو و بهبود رتبه الکسای خود را به افراد مجربی بسپارید که دست کم چندین تجربه موفق در این زمینه ارائه کرده باشند. به نظر نمی رسد این کار ارزش آزمون و خطا و یا امتحان کردن را داشته باشد که بدون دانش کافی خودتان این کار را انجام دهید یا مسئولیت این امور را به دست کسانی بسپارید که رزومه قابل قبولی برای اثبات توانایی خودشان ندارند. سایت رسمی الکسا چندین سال است که برای کاربران اینترنتی مرجع اصلی اعتبارسنجی می باشد و نادیده گرفتن آن می توانند با نادیده گرفتن چندین هزار مشتری دائمی برابری کند. پس اگر تا به امروز برای این کار اقدام خاصی انجام نداده اید، در اولین فرصت برای ادامه کسب و کار اینترنتی خود تصمیمی جدی بگیرید.
 

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx