kambiz wikichejoor.ir ۰۳ آذر ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۰۹

الکترونیوم چیست؟

بازار ارزهای دیجیتال بازاری بسیار داغ می باشد. شما کدام ارز را انتخاب می کنید؟ شاید بگید برایتان فرقی نمی کند و برایتان مهم این است که از این ارزها پول در بیاورید.

بیت کوین سال ۲۰۱۰ ارزشی حدود یک دهم دلار داشت اما اکنون ارزشش حدود شش هزار دلار می باشد.

در آن زمان بدست آوردن یک بیت کوین زیاد هم سخت نبود اما اکنون بدست آوردن آن نیازمند سخت افزار های بسیار قدرتمند می باشد.

شاید بگویید پس تکلیف ما چیست؟ تکلیف رو ارز جدید الکترونیوم برای ما مشخص کرده، الکترونیوم یک ارز دیجیتالی بسیار آینده داری هست که قیمتی معادل ۰.۰۲ دلار یعنی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۰۹ را دارد.

الکترونیوم یک ارز دیجیتالی جدید می باشد که قدرت پردازشی بسیار پایینی برای استخراج آن نیاز می باشد به خاطر همین شما به راحتی می توانید با نصب اپلیکیشن این ارز بر روی گوشی موبایلتان شروع به استخراج این ارز آینده دار کنید.

این ارز دیجیتالی به نظر بسیار آینده دار و پر امید می باشد که قرار است در آینده یک ارز دیجیتالی پایدار برای گوشی های موبایل، خرید و فروش های درون برنامه ای مثل بازی ها و امثال آن ها مورد استفاده قرار بگیرد.(در ویکی پدیا بیشتر بخوانید…)

انتظار ما از الکترونیوم این نیست که به ۸۰۰۰ هزار دلار برسد، اما حتی اگر این ارز با توجه به وعده هایی که داده است به قیمت ۱ یا ۲ دلار برسد شما می توانید به سرمایه بسیار زیاد در چند ماه آینده برسید، پس با ما همراه باشید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx