معرفی آهنگهای جدید آبان ۹۷

dell ghatar.com ۱۰ آذر ۱۳۹۷ دیدگاه ۴۱۷

محسن ابراهیم زاده یکی موفق ترین خوانندگان جوان ایرانی است که مدتی است کارهای بسیار پرطرفدار و جوان پسندی را وارد بازار موسیقی کرده است.


محسن ابراهیم زاده پس از محبوبیتش در بیشتر شهرهای ایران کنسرت های بسیار موفقی اجرا کرد. برای دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده می توانید فقط نام او را در اینترنت جست و جو کنید و به لیستی از بهترین آرشیو کارهای او دست پیدا کنید. یکی از موفق ترین و به اصطلاح هیت ترین کارهای محسن ابراهیم زاده تا به امروز آهنگ بسیار زیبای برداشت رفت می باشد که بسیاری از طرفداران و دوست داران او، نام محسن ابراهیم زاده را با این کار شناختند.
 
محسن ابراهیم زاده در سال ۸۸ کار خود را به صورت جدی از طریق کلاس های متفاوت موسیقی آغاز کرد و پس از آن در بازه های زمانی کوتاه تک آهنگ های خود را نیز منتشر می کرد. او کارهای جدی خود را همچنان با امید به نتیجه رسیدن ادامه داد تا در سال ۹۶ برای برنامه مهتاب که از شبکه تهران پخش می شد یک تیتراژ بسیار موفق را اجرا کرد. پس از این تیتراژ موفقیت های محسن ابراهیم زاده یکی پس از دیگری نمایان شد. این محبوبیت آن قدر گسترش یافت که طرفداران این خواننده جوان با شنیدن فقط یک آهنگ از او به دنبال دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده در سایت های مختلف بودند. به همین علت نیز در حال حاضر ابراهیم زاده از برترین خوانندگان پاپ کشور به شمار می آید.
 

محسن ابراهیم زاده

از دیگر خوانندگان جوان که در سبک پاپ بسیار به موفقیت رسیده است، بهنام بانی می باشد. اگر آهنگ های همچون عاشقم کرده، بسمه، وای دل بی قرارم، قرص قمر، علاقه خاص و اخماتو واکن را از این خواننده نشنیده باشید به احتمال زیاد از طرفداران موسیقی پاپ نیستید. در آهنگ بهنام بانی مواردی رعایت می شود که شاید در کمتر خوانندگان این سبک دیده باشیم. بهنام بانی در آهنگ هایش بیشتر به طرفداران خود اهمیت می دهد تا بتواند با تولید آهنگ هایی شاد و تاثیرگذار برای آن ها، بتواند برای درصد کمی هم که شده برای شاد کردن دل آن ها قدمی برداشته باشد.
 
بهنام بانی در یک رکورد عجیب در اولین کنسرت خود را همه را شگفت زده کرد. تمامی ۴۰۰۰ بلیط اولین کنسرت بهنام بانی در بزرگترین سالن کنسرت کشور یعنی سالن برج میلاد در کمتر از ۲۰ دقیق به اتمام رسید که این موضوع نشان می دهد طرفداران این خواننده موفق، به شنیدن اجراهای زنده او نیز بسیار علاقه مند هستند. از ویژگی های بی نظیر بهنام بانی در کنسرت هایش این است که به صورت کاملا منحصر به فردی با طرفداران خودش ارتباط برقرار می کند و با هماهنگی بسیار زیبا با گروه ارکست خود بر روی صحنه می رود. با آهنگ بهنام بانی می توانید برای چند دقیقه هم که شده است ذهن خود را از روزمرگی ها و گرفتاری های روزانه دور کنید.
 
بهنام بانی

با وجود پیشرفت های ارتباطی مانند شبکه های اجتماعی و هم چنین پیام رسان های مختلف، هنوز هم بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند که جای مناسبی برای دریافت آهنگ ها و موزیک های مورد علاقه خود پیدا کنند. گاها مشاهده می شود با جست و جوی کلید واژه دانلود آهنگ جدید، توسط موتورهای جست و جو از جمله گوگل به سایت هایی منتقل می شویم که از جدیدترین موزیک های روز همیشه عقب هستند و در برخی از مواد ساعت ها بعد این آهنگ ها را بر روی سایت خود قرار می دهند. به همین علت کاربران چنین سایت هایی معمولا آهنگ های جدید را با تاخیر دریافت می کنند. در مواردی دیگر نیز دیده شده است که مسئولین چنین سایت هایی برای صرفه جویی در مخارج سایت، آهنگ ها را با کیفیت پایین تری بر روی سایت خود بارگذاری می کنند.
زمانی که بخواهید سایت بسیار خوب و قابل اطمینانی برای دانلود آهنگ جدید انتخاب کنید باید چندین و چند سایت جدید را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید از بین آن ها به سایتی که بیشتر به اهدافتان نزدیک است را انتخاب کنید. یکی از اصلی ترین کارهایی که سایت های موزیکی باید آن را رعایت کنند قرار دادن آرشیو کامل خوانندگان در سایت است. بسیار اتفاق می افتد که آهنگی از یک خواننده را دریافت می کنید و به صدای آن علاقه مند می شوید و دوست دارید تمامی کارهای او را تا به امروز دریافت کنید که اگر سایت مذکور چنین قابلیتی داشته باشد می توانید به راحتی آهنگ های آن خواننده را به طور کامل دریافت کنید و از شنیدن آن ها لذت ببرید.
 
از دیگر خوانندگان بسیار موفق و پرطرفدار موزیک ایران محسن چاوشی می باشد. چاوشی از آن دسته خوانندگان نسل طلایی موزیک پاپ ایران است که فعالیت جدی خود را در کنار خوانندگان بسیار موفقی مانند محسن یگانه، فرزاد فرزین و مهدی مقدم شروع کرد. از ویژگی های بارز چاوشی صدای خاص و منحصر به فرد او است که سال هاست با همین کیفیت و زیبایی آهنگ های خود را با آن می خواند. چاوشی هیچ گاه تمایلی برای برگذاری کنسرت و اجراهای زنده نشان نداده است و به همین علت تمامی طرفداران او همیشه درخواست های مکرری برای برگذاری کنسرت از او داشته اند.
محسن چاوشی حسینی در سریال ها و فیلم های زیادی مسئولیت خواندن تیتراژ را بر عهده داشته است که از جمله موفق ترین آن ها سریال شهرزاد می باشد که با آهنگ تیتراژ چاوشی بسیاری از مردم به سراغ این سریال رفته و آن را تماشا کردند. چاوشی در فیلم ماندگار تاریخ سینمای ایرانی یعنی سنتوری نیز چندین آهنگ اجرا کرده است که پس از اتمام این سریال نیز به صورت یک آلبوم کامل وارد بازار موسیقی ایران شد و با استقبال بی سابقه طرفدران این خواننده رو به رو شد. چاوشی از آلبوم من خود آن سیزدهم نیز به شعرای فاخر ادبیات کهن ایرانی روی آورد و از آن به بعد در تولید کارهای خودش از شعرهای شعرای بزرگی هم چون مولانا، سعدی، خیام، سعدی و شهریار بهره برد. آخرین آلبوم این خواننده نیز که با جنجال و سر و صدای بسیار زیادی وارد مارکت موسیقی شد، آلبوم ابراهیم می باشد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  تصاویر/دیدار وزیر فرهنگ با خوانندگان پاپ

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx