رشید قادر نبود خواسته های زنش را تامین کند مهشید هم با سینا به بی راهه رفت !

baran ghatar.com ۰۷ دی ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۲۶۲

خواسته های بی جای مهشید در حالی که متاهل بود وی را به برقراری ارتباط با پسر جوانی به نام سینا کشاند.

رشید، مرد ۳۱ ساله با حضور در دادگاه خانواده به شرح ماجرای تلخ زندگی مشترک خود پرداخت و گفت: سه سال است که از زندگی مشترک من و مهشید می گذرد. دراین سه سال دخالت های بی جای مادر و خواهر مطلقه مهشید آرامش را از زندگی ما برده است.
 
وی ادامه داد: مادر و خواهرزنم هر روز با تحریک مهشید در خانه ما دعوا راه می اندازند به طوری که توقعات مهشید آن قدر زیاد شده است که از توان مالی من خارج است. هر چقدر هم که به همسرم می گویم من نمی توانم همه خواسته های او را تامین کنم بی فایده است زیرا مهشید معتقد است من به هر نحوی که شده باید خواسته های او را برآورده کنم و در غیر این صورت می گوید که او هنوز جوان است و فرصت آغاز یک زندگی مشترک دیگر را دارد.

  قتل پدر در شب ازدواج مجدد

رشید بیان داشت: شرایط روز به روز بدتر از قبل می شد تا اینکه متوجه ارتباط مهشید با پسر جوانی به نام سینا شدم. زمانی که گوشی مهشید را مشاهده کردم فهمیدم ارتباط او با سینا بسیار پیش رفته است. زمانی که از مهشید پرسیدم که به چه دلیل دست به این کار زده است گفت که از آنجایی که من قادر نبودم خواسته های بی جای او را تامین کنم تصمیم گرفته است که برای تامین خواسته های خود با سینا دوست شود! اکنون به اینجا آمدم و قصد دارم تا به این زندگی ننگین پایان دهم.

بنابراین گزارش قاضی پس از شنیدن اظهارات رشید دستور احضار مهشید را صادر کرد.
 
منبع: رکنا

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx