cafeh # ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ دیدگاه ۲۲۷

دستگاه تسمه کش پنوماتیک یا تسمه کش بادی ابزاری قابل اطمینان برای تسمه کشی است که به صورت وسیع در صنایع مختلف استفاده می گردد.این دستگاه برای بسته بندی کردن محصولاتی با ابعاد بزرگ و  سنگین در کارخانه ها و صنایع مختلف به کار می رود. لازم به ذکر است کالاهایی که جابجایی آنها به راحتی انجام نمی شود نیز با دستگاه تسمه کش پنوماتیک (بادی)‌ بسته بندی می شوند و جابجایی آنها به راحتی انجام می پذیرد.در کل این دستگاه برای بسته بندی و تسمه کشی محصولاتی که روی پالت با وزن حداکثر ۲ تن هستند مناسب می باشد.

مشخصات دستگاه تسمه کش پنوماتیک

  • وزن این دستگاه در حدود ۳ الی ۴ کیلوگرم است. به همین خاطر به راحتی قابل حمل و جابجایی در فضا های مختلف از جمله کارگاه یا سوله کارخانه است و در هر قسمتی از خطوط  می توان آن را به کار گرفت و به بسته بندی کالاها پرداخت.
  • نیروی محرک و لازم جهت کار کرد دستگاه تسمه کش پنوماتیک، باد می باشد. بنابراین این دستگاه از یک کمپرسور باد برخوردار است که فشاری در حدود ۷ الی ۸ بار را تامین می کند.
  • افزایش بازدهی در خط تولید به دلیل سهولت کار با این دستگاه
  • در هنگام استفاده از دستگاه تسمه کش بادی، احتیاج به بست تسمه احساس نمی شود و از طریق اصطکاک، جوش تسمه انجام می گردد.
  • در این دستگاه می توان از تسمه های پلاستیکی PP – PET با عرض ۱۶ الی ۱۹ استفاده کرد.
  • به دلیل اینکه عمل تسمه کشی، به روش جوش اصطکاک و قیچی زندن انجام می شود سرعت کار را بالا می رود.

از جمله صنایعی که از این  دستگاه ها استفاده می کنند می توان کارخانجات، چاپخانه، صحافی، انبار، کارگاه، فروشگاه و غیره را نام برد.
بسته بندی کالا به منظور جلوگیری از وارد شدن صدمات احتمالی به کالا، محافظت در برابر فشار، حرارت، گرد و خاک، اشعه ماورابنفش و ورود اکسیژن صورت می گیرد.

بعضی از این دستگاه ها در کارخانجات بزرگ برای بسته بندی وسایل بزرگ و سنگین مانند صنایع کاشی و موزائیک استفاده می شود.
برخی دیگر نیز برای استفاده در فروشگاه ها و داروخانه ها برای بسته بندی های کوچک و سبک به کار می روند. روش کار با دستگاه تسمه کش آسان بوده و به راحتی توسط اپراتور قابل تنظیم است.

شرکت تهران صنعت بزرگترین مرکز تعمیر دستگاه تسمه کش و قطعات تسمه کش در ایران

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx