محمدعلی نجفی؛ آن‌گونه که تاکنون ندیده بودید

lokomotive ghatar.com ۲۳ تیر ۱۳۹۸ دیدگاه ۱۵۷۹

جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم شهردار پیشین تهران صبح امروز برگزار شد که حاشیه‌های متفاوتی را به دنبال داشت.

جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم شهردار پیشین تهران صبح امروز برگزار شد که حاشیه‌های متفاوتی را به دنبال داشت.

از جمله حواشی این دادگاه این بود که برای اولین بار نجفی با ریش‌های سفید شده و چهره جدید وارد جلسه دادگاه شد.
 

 
هم‌زمان با برگزاری دادگاه پرونده قتل میترا استاد،‌عکس‌هایی از دادگاه منتشر شده که در این میان عکسی از یک بالشت به چشم می‌آید. اما داستان بالش در پرونده قتل میترا استاد چه بود؟
 


 
محمدعلی نجفی در دادسرای امور جنایی تهران خطاب به دادستان گفته بود: ساعت ۹:۳۰ به حمام رفتند، موبایل من هم به همراه خودشان بردند تا به کسی زنگ نزنم. ایشان ترسید خودشان را به سمت من پرتاب کردند و چون متاسفانه دست من روی ماشه بود این اتفاق رخ داد.

  رپر سرشناس به قتل رسید!

سرپرست دادسرای امور جنایی هم در خطاب به این موضوع به نجفی گفت: شما قطعا سلاح را از روی ضامن خارج کرده‌اید و بالشت هم با خودتان بردید. این نشان می‌دهد که شما قصد شلیک داشته‌اید.

 
به جز بالش سفید در دادگاه و پخش تلویزیون از جلسه دادگاه برای عموم مردم در دادگاه کیفری یک استان تهران، پس از پایان جلسه، محمدعلی نجفی دقایقی با مسعود استاد برادر میترا استاد صحبت کرد.

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

منبع: برترین ها

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx