خودکشی مرد خانواده، بعد از قتل همسر و دخترش

didi ghatar.com ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ دیدگاه ۵۵۱

ساعت ۱۴:۱۵ روز جمعه مأموران کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی در جریان وقوع قتلی در محله مرتضی‌گرد قرار گرفتند و به‌سرعت خود را به صحنه جرم رساندند.

مأموران با حضور در صحنه با دو جسد مواجه شدند؛ یکی از اجساد متعلق به زنی ۴۲ساله بود که با ضربه تبر به گردنش در حمام خانه به قتل رسیده و جسد دیگر نیز متعلق به مردی ۵۷ساله بود که در طبقه اول منزل قرار داشت.

مأموران در گام نخست تحقیقات متوجه شدند مرد میان‌سال پس از قتل همسر و حمله خونین به دخترش، با پارچه خود را از چارچوب در آویزان کرده و به زندگی‌اش پایان داده است.

بررسی‌های بیشتر نشان داد دختر ۲۰ساله قاتل، پس از مجروح‌شدن به دست پدرش، به بیمارستان انتقال یافته است.

مأموران در گام بعدی تحقیقات سراغ پسر ۱۷ساله قاتل رفتند. این نوجوان در اظهاراتش به مأموران گفت: من و خانواده‌ام از اتباع افغانستان هستیم و در طبقه زیرزمین خانه ما  کارگاه مبل‌سازی وجود دارد و من در آنجا مشغول کار بودم که برادر پنج‌ساله‌ام سراسیمه نزد من آمد و گفت پدر و مادرم با هم دعوا می‌کنند. من به‌سرعت به طبقه اول رفتم و با جسد بی‌جان و حلق‌آویزشده پدرم مواجه شدم. پدرم سال‌ها مشکل اعصاب و روان داشت و همیشه با مادرم درگیر بود.

  تبهکاری سریالی زندانی لو رفت ! / او به زن بیمار مشهدی هم رحم نکرد

این پسر نوجوان افزود: پدرم هر زمان که با مادرم درگیر می‌شد، می‌گفت او را می‌کشد.

مأموران در گام بعدی تحقیقات سراغ دیگر فرزند این خانواده که پسری ۱۰ساله است، رفتند. او در اظهاراتش به مأموران گفت: داخل خانه بودم که متوجه درگیری مادر و پدر شدم. مادرم حین درگیری به‌سمت حمام فرار کرد. خواهر ۲۰ساله‌ام آن زمان در حمام بود، پدرم با تبر به سمت حمام رفت و پس از قتل مادرم به خواهرم حمله‌ور شد.

بررسی‌ها درباره این پرونده ادامه داشت که از بیمارستان خبر رسید دختر جوان نیز به دلیل ضربات واردشده به کمر، کتف و شانه به کام مرگ فرورفته است. تحقیقات از اعضای این خانواده نشان داد قرار بود مراسم عروسی دختر جوان در چند روز آینده برگزار شود و حتی کارت عروسی آنها نیز پخش شده بود.

  نقشه دختر شیشه‌ای برای سرقت از خانه مادر

سرگرد رضا اسلام‌نژاد، رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی، با تأیید این خبر گفت: قاتل و همسرش حدود ۲۲ سال با هم زندگی کرده و پنج فرزند داشتند.

برای ورود به کانال تلگرام خبرگردی کلیک کنید.

منبع: الف

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx